Achizitie servicii catering 29.11.2017

Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mesei

Obiect achiziţie: Servicii de restaurant și servire a mesei pentru masă de prânz, pentru participanții la Vizita de bune practici SME Organics

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Masă de prânz pentru 40 de persoane:
    • Ciorbă pe bază de legume și carne de pui
    • Fel principal – sarmale
    • Desert – papanași cu smantână și dulceață
    • Suc de fructe bio
    • Cafea
    • Apă plată și minerală, la 750 ml
    • Paine, alte accesorii la meniul comandat (smântână, ardei iute, mamaligă, etc)
  • Termen de livrare: 29.11.2017, ora 13:00
  • Durata: 1 oră și 30 de minute
  • Locația: restaurant, în proximitatea Salinei Turda

Termen de livrare/prestare/executare: 29 noiembrie 2017, 13:00 – 14:30

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 2 zile înaintea evenimentului; se va achita cu ordin de plată, post-eveniment, la emiterea facturii

Cod CPV: 55300000-3

Valoarea estimata 75 lei/participant , 3000 lei +TVA pentru 40 participanti

 

Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost servicii catering / participant;
  • Cost total eveniment

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 20.11.2017 ORA 13

Articolul anterior
Achizitii servicii catering / Proiect SME Organics
Articolul următor
Achizitie servicii catering / Coffe break 28.11.2017
Meniu
Sari la conținut