Purchase of catering services 29.11.2017

Regarding the acquisition of: Servicii de restaurant și servire a mesei

Purchase object: Servicii de restaurant și servire a mesei pentru masă de prânz, pentru participanții la Vizita de bune practici SME Organics

Purchase object description (technical specifications):

  • Masă de prânz pentru 40 de persoane:
    • Ciorbă pe bază de legume și carne de pui
    • Fel principal – sarmale
    • Desert – papanași cu smantână și dulceață
    • Suc de fructe bio
    • Coffee
    • Still and mineral water, at 750 ml
    • Paine, alte accesorii la meniul comandat (smântână, ardei iute, mamaligă, etc)
  • Termen de livrare: 29.11.2017, ora 13:00
  • Duration: 1 oră și 30 de minute
  • Location: restaurant, în proximitatea Salinei Turda

Term of delivery/performance/execution: 29 noiembrie 2017, 13:00 – 14:30

Other mentions: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 2 zile înaintea evenimentului; se va achita cu ordin de plată, post-eveniment, la emiterea facturii

CPV code: 55300000-3

Valoarea estimata 75 lei/participant , 3000 lei +TVA pentru 40 participanti

 

The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as follows:

  • Cost of catering services / participant;
  • Total event cost

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 20.11.2017 ORA 13

Previous Post
Procurement of catering services / SME Organics Project
Next Post
Achizitie servicii catering / Coffe break 28.11.2017
Menu
Skip to content