Achiziție servicii de restaurant

Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mâncării

Obiect achiziţie: Servicii de restaurant pentru participanții la Vizita de studii RFC

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru 17 persoane, în 21 octombrie, în intervalul 18:30 – 20:30

  • Platouri de aperitive (4): mezeluri și brânzeturi (de preferat tradiționale), salată de vinete / pe bază de brânzeturi
  • Fel II: pe bază de carne de porc (fără os), cu garnitură de cartofi (fără prăjire în ulei) și legume / pe bază de carne de pui, garnitură de legume (la alegere la fața locului) și salată de legume coapte (precum ardei copți)
  • Pâine
  • Desert:  de preferat tradițional, din bucătăria românească/ maghiara; 1 porție să nu fie cu gluten
  • Băuturi răcoritoare (limonadă și carbogazoase)
  • Apă

Aperitivul rece va fi pregătit pentru ora 18:30

Felurile calde vor fi servite succesiv. 

  • Locația: în centrul istoric al orașului Cluj-Napoca, în proximitatea centrului comercial SORA  (cca 200 m).

Contract: NU

Termen de livrare/ prestare/ executare: 21 octombrie 2021

Valoare estimată: 150 lei/persoană + TVA

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 13.10.2021 ora 12.00.

Articolul anterior
Achiziție servicii de restaurant
Articolul următor
Achiziție servicii de restaurant
Meniu
Sari la conținut