Achiziție servicii de monitorizare, intervenție și antiefracție

Privind achiziţia de: Servicii de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR NV situat pe Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) şi pentru sediul principal din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu.

Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie și antiefracţie pentru sediul secundar ADR NV din Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) şi pentru sediul principal din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR NV din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu şi Calea Dorobanţilor  nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) , pentru perioada 01.02.2023 – 31.01.2024.

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derularii contractului;
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS și linie telefonică fixă;
  • Consultanţă tehnică;
  • Monitorizare permanentă 24/24 prin dispeceratul propriu;
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 lei/obiectiv.

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele 3 obiective.

Vă rugăm să ofertaţi separat cele 3 obiective.

Contract –DA 

Termen de livrare/prestare/executare: 01.02.2023 – 31.01.2024

Cod CPV: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Valoarea estimata 6000 lei/an fără TVA

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 16.11.2022

Articolul anterior
A fost semnat contractul aferent proiectului „Construire infrastructura educațională suport pentru formare profesională (Laborator Școală Profesională)”
Articolul următor
Achiziție servicii de certificare a semnăturii electronice
Meniu
Sari la conținut