Achiziție servicii de închiriere sală de conferințe și servicii de catering

SPECIFICAŢII TEHNICE

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering
Obiect achiziţie: Organizarea întâlnirii de lucru pentru analiza activităților ADR Nord-Vest din 2019 în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020

Locația: Cluj Napoca, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. închiriere sală de conferințe
    • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 100 de participanți
    • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie
    • 3 microfoane mobile
    • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;
  2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 100 de persoane, conform conținutului și succesiunii descrise mai jos:

Gustare rece

Minitort de brânzeturi cu aromă de sfeclă roșie și hrean
Chifteluțe de pui cu ouă de prepeliță
Minisalată capresse cu rucola
Mușchi de porc cu chutney de ananas
Cosuleț de foietaj cu salată de pui
Costini cu roșii și parmesan
Bruschete cu măsline
Blini cu cremă de brânză și somon afumat
Tartine de sfeclă roșie cu brânză de capră și nucă
Salată de paste cu tzatziki
Salată bulgărească

Bufet de salate

roșii, varză, castraveți, morcovi, fasole roșie, măsline, boabe de porumb, sos de iaurt cu verdețuri, sos vinegreto

Preparat de bază

File de șalău cu sos Sicilian
File din piept de pui cu sos de ghebe
Medalion de porc cu sos de piper verde

Garnitură

Rustiko de cartofi
Risotto cu mazăre
Legume la grătar

Desert

Mousse de ciocolată și mousse de zmeură
Minitarte cu cremă de vanilie și fructe de pădure

Asortimente de pâine

Open Bar
Suc carbogazos
Sucuri neacidulate
Apă minerală carbogazoasă
Apă minerală plată
Cafea espresso
Selecție de Cocktail-uri fară alcool

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Perioada: 20 Decembrie 2019

Valoarea estimata: 160 lei/participant pentru meniu si 1500 lei pentru sală. (prețuri fără TVA).

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / persoana, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 12.12.2019 ora 12:00

Articolul anterior
Eficientizarea sistemului de iluminat public al orașului Săcueni, jud. Bihor
Articolul următor
Achiziție servicii de închiriere sală de conferințe și servicii de catering
Meniu
Sari la conținut