Achiziție servicii de catering

Prin prezenta, Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, vă invită să participaţi la achiziția publică de Servicii de catering la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca, calea Dorobanților nr. 3, în data de 10-11.10.2017.

Specificații tehnice

Achiziționare servicii catering pentru evenimentele „Rolul instituțiilor de învățământ superior în specializarea inteligentă“ și „Sprijinirea participării companiilor şi clusterelor la procesul de specializare inteligentă“, organizate la iniţiativa Centrului Comun de Cercetare al Comisiei Europene (JRC)

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

1. 10 octombrie: servicii catering pentru două pauze de cafea, pentru un număr maxim de 50 participanți (numărul exact de participanți urmează să fie comunicat cu o zi înaintea evenimentului)

Servicii catering:

  1. Câte două cafele  / persoană –  cafea espresso, lapte pentru cafea, zahăr;
  2. Ceai.
  3. Apă plată și minerală carbogazoasă, sticle de 0,5 ml – 3 sticle / persoană (2 sticle apă plată + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă).
  4. Patiserie dulce – 100 gr / persoană;
  5. Patiserie sărată – 100 gr / persoană;
  6. Fructe diverse – 2 bucăţi/tipuri pe persoană;
  7. Se vor asigura șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.

2. 11 octombrie: servicii catering pentru două pauze de cafea pentru un număr maxim de 45 participanți (numărul exact de participanți urmează să fie comunicat cu o zi înaintea evenimentului)

Servicii catering:

  1. Câte două cafele  / persoană –  cafea espresso, lapte pentru cafea, zahăr;
  2. Ceai.
  3. Apă plată și minerală carbogazoasă, sticle de 0,5 ml – 3 sticle / persoană (2 sticle apă plată + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă).
  4. Patiserie dulce – 100 gr / persoană;
  5. Patiserie sărată – 100 gr / persoană;
  6. Fructe diverse – 2 bucăţi/tipuri pe persoană;
  7. Se vor asigura șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.

Valoarea estimată (fără TVA): 30 lei / pers x 95 pers = 2850 lei

 Sursa finanțare: ATPOR

Ofertanții vor transmite ofertele pe email la adresa ioana.neag@nord-vest.roOfertele financiare se întocmesc prin evidențierea prețului unitar în lei fără TVA/pers. și valoare totală.

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr. 3 , cod 400118, tel 0744777425, +40264431550, fax:+40 264439222, email ioana.neag@nord-vest.ro, în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Termen depunere oferte 5.10.2017 ora 14.00.

Articolul anterior
Achizitie servicii de cazare
Articolul următor
Achiziție servicii de catering
Meniu
Sari la conținut