Achiziţie servicii catering

Denumirea evenimentului: Atelier pentru mediul privat -Innovative financing resources – în cadrul conferinţei ,,Open Innovation 2.0”

Locaţia: Grand Hotel Italia

Data :  13 iunie 2017

Participanţi: maxim 100 persoane

Sursa de finantare:Proiect ED

Valoare estimata:1500 lei

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

Coffee-break

  • cafea
  • apa (palata/minerala)
  • ceai
  • patiserie dulce /sarata (70 g/pers)

Oferta financiară se intocmeste in lei cu si  fara TVA  si va conţine costurile grupate astfel:

Cost pe persoană / Coffee-break

  • Cost total eveniment

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte:25 mai Ora 14.

 

Articolul anterior
Se apropie evenimentul #InvestEU in Northern Transylvania!
Articolul următor
Achiziţie servicii catering
Meniu
Sari la conținut