Achiziţie servicii catering

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, vă invită să participaţi la achiziţia publică pentru servicii catering pentru 2 evenimente (în 9 și 13 Martie 2017).

 

Datele de desfăşurare şi locaţiile vor fi după cum urmează:

 

 

 1

9 Martie Eveniment de informare dedicat potențialilor beneficiari – Axa prioritară 1, POR Sediul  agentiei, Calea Dorobanților, nr. 3
2 13 Martie Întrunirea Consorțiului Regional de Inovare (CRI) Sediul  agentiei, Calea Dorobanților, nr. 3

 

  1. Eveniment de informare dedicate potențialilor beneficiari – Axa Prioritară 1, POR

Locaţia: Cluj Napoca,  Calea Dorobantilor 3

Data evenimentului:  9 Martie 2017;

Durata evenimentului: max. 4 ore;

Participanţi: aproximativ 30 persoane.

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

 

Servicii catering:

  1. welcome coffee cu cafea, lapte pentru cafea, zahăr, apă, ceai și patiserie dulce și sărată

Se vor asigura și servețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii etc.

Valoare estimată pentru evenimentul din data de 9 Martie 2017 este de 600 lei +TVA,  calculat pentru un număr maxim de 30 persoane.

  1. Întrunirea Consorțiului Regional de Inovare – Axa Prioritară 1, POR

Locaţia: Cluj Napoca,  Calea Dorobantilor 3

Data evenimentului:  13 Martie 2017;

Durata evenimentului: max. 2 ore;

Participanţi: aproximativ 12 persoane.

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

Servicii catering:

  1. welcome coffee cu cafea, lapte pentru cafea, zahăr, apă, ceai și patiserie dulce și sărată

Se vor asigura și servețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii etc.

Valoare estimată pentru evenimentul din data de 13 Martie 2017 este de 240 lei +TVA,  calculat pentru un număr maxim de 12 persoane.

Oferta financiară se întocmește în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost catering/participant/eveniment;
  • Cost total pe ambele evenimente;

Ofertanții interesați vor trimite ofertele pe email la adresele secretariat@nord-vest.ro și/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro. Ofertele se vor întocmi separat, respectiv o oferta pentru evenimentul din data de 9 Martie 2017 și o ofertă pentru evenimentul din 13 Martie 2017. Limba de redactare a ofertei este limba română.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 07.03.2017

Specificaţii tehnice

Articolul anterior
Achizitie servicii catering
Articolul următor
Sesiune de informare Axa Prioritară 1 POR 2014-2020 – PROMOVAREA TRANSFERULUI TEHNOLOGIC (ELABORAREA SCRISORILOR DE INTENŢIE)
Meniu
Sari la conținut