Achizitie de servicii catering

Denumirea evenimentului: Achizitie de servicii catering pentru organizarea evenimentului „Reuniune de lucru privind stadiul contractului de servicii publice in transportul urban-Jaspers” ce  va avea loc in data de 23.03.2018

Locația: sediul ADR N-V din Cluj-Napoca

Perioada: 23 martie 2018

Valoarea estimata 50 lei/participant, 1250 lei + TVA  pentru un numar estimat de 25 participanti

 (numărul final de participanti se va comunica cu o zi înaintea fiecarei sesiuni de instruire).

Coduri CPV: 55500000-5

  • Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
  • Sucuri (cola şi portocale) 1buc/pers
  • Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
  • Produse de patiserie dulce şi sărată 2 buc/pers.
  • Sandwich 2buc/pers
  • Pahare unica folosinta apa 50 buc
  • Pahare unica folosinta cafea 50 buc
  • Zahar si miere la doza 50 buc
  • Lingurite de unica folosinta 50 buc

Alte menţiuni:

Livrarea se va face in 23 martie 2018, ora la ora 10,30  la sediul ADR Nord Vest, Dorobanţílor nr.3, din Cluj Napoca.

Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost masă/ participant, cost total masă pentur 25 participanti cu si fara TVA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 22 martie 2018 ora 10

Articolul anterior
APEL DESCHIS pentru IDENTIFICAREA PROIECTELOR STRATEGICE DE SPECIALIZARE INTELIGENTĂ A REGIUNII DE DEZVOLTARE NORD-VEST
Articolul următor
Achizitie de servicii catering
Meniu
Sari la conținut