Achiziția de servicii organizare teambuilding

Privind achiziția de: Achiziția de servicii organizare teambuilding

Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii organizare teambuilding pentru angajații ADR Nord-Vest pentru îmbunătățirea relațiilor intra/inter-grupuri/direcții/departamente, îmbunătățirea comunicării pe orizontală și pe verticală în cadrul agenției, încurajarea participării și colaborării și a lucrului în echipă, facilitarea schimbului de opinii.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  1. Servicii de restaurant
  2. Servicii de restaurant, 9 mai 2024, pentru un număr estimativ de 160 de persoane:

Prânz, 9 mai 2024:

  • Ciorbă/supă la alegere dintre:
    • Ciorbă de vită;
    • Ciorbă de legume;
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din carne de pui cu garnitură;
    • preparat din legume cu garnitură;
  • desert;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;
  • Cafea: cel puțin o cafea pentru fiecare participant;

Cină festivă, 9 mai 2024:

  • aperitiv
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din carne de pasăre cu garnitură;
    • preparat din pește cu garnitură;
    • preparat din carne de vită/porc cu garnitură;
  • desert;

Open bar pentru cina festivă din 9 mai 2024:

Băuturi calde (cafea, ceai), apă (plată și minerală) și băuturi carbogazoase/neacidulate servite în regim open bar în cantitate nelimitată pe toată durata cinei.

  1. Servicii de restaurant, 10 mai 2024, pentru un număr estimativ de 160 de persoane:

Brunch,  10 mai 2024

  • Brânzeturi (selecție);
  • Mezeluri (selecție);
    • Omletă;
    • Produse de post;
  • Cereale;
  • Cafea;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;

Prânz(tip bufet), 10 mai 2024

  • Ciorbă/supă la alegere dintre:
    • Ciorbă de pui;
    • Ciorbă de legume;
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din legume cu garnitură;
    • preparat din carne cu garnitură;
  • desert;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;
  • Cafea: cel puțin o cafea pentru fiecare participant;
  1. Sală de evenimente pentru servirea mesei și desfășurarea activităților
  • Furnizorul de servicii va asigura și o sală cu o capacitate de aproximativ 160 de persoane pentru mesele de prânz, brunch (dacă nu o să fie mic dejun la cazare), cină și desfășurarea activităților de team building. Sala va dispune de sistem de proiecție (proiector și ecran), sonorizare(conform cerințelor de la punctul IV) și va fi amenajată în stil ballroom, cu mese rotunde pentru cel mult câte 10 persoane/masă. Sala pentru mese și desfășurarea activităților de teambuilding poate fi într-o alta locație decât cazarea, pe o distanță de maximum 5 km.
  • Servicii de cazare
  • Se solicită cazare pentru fiecare participant pentru o noapte, regim single sau dublu (obligatoriu twin), cu/fără mic dejun inclus, într-un complex turistic. Se va asigura parcare pentru autocare și autoturismele participanților în limita locurilor disponibile.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, semnată și ștampilată de către furnizorul de servicii. Aceasta va cuprinde numele persoanelor care au beneficiat de cazare, astfel încât să reflecte asigurarea cazării participanților cu evidențierea corectă a numărului de persoane cazate și perioada de cazare.
  1. Servicii de sonorizare
  • Se solicită servicii de sonorizare cu personal calificat pentru activitățile de tip teambuilding, respectiv microfoane cu transmisie wireless pentru discursul moderatorului și a participanților, boxe cu o capacitate audio corespunzătoare dimensiunii sălii de evenimente și lumini ambientale care să asigure efecte luminoase pe parcursul activităților și a discursurilor.

Numărul final de participanți se va confirma cu 3 zile înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

 Oferta financiară va include prețul unitar, pentru fiecare serviciu și cotă de TVA în parte pentru toate serviciile oferite.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare:  conform cu specificațiile tehnice

Valoare estimată în lei fără tva:

  • prânz pentru 9 mai: 116 lei + TVA/participant;
  • cină pentru 9 mai: 205 lei + TVA/participant;
  • open-bar pentru 9 mai: 80 lei + TVA/participant
  • brunch pentru 10 mai: 30 lei + TVA/participant;
  • prânz pentru 10 mai: 116 lei + TVA/participant;
  • servicii de cazare, 9-10 mai 2024: 100 lei/noapte/participant + TVA
  • servicii de sonorizare și videoproiecție, 9 mai 2024: 1500 lei + TVA

 Alte mențiuni:

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse.

Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 30.04.2024 ora 10:00

Articolul anterior
CORRIGENDUM nr. 7 pentru Ghidul Solicitantului 132.A.1
Articolul următor
ERATĂ la CORRIGENDUM nr.1 pentru Ghidurile Solicitantului 712, 722, 713, 723
Meniu
Sari la conținut