Achizitie de servicii catering si inchiriere sală

Obiect achiziţie: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor privaţi, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si poate refuza pe cele care nu prezinta conditii impecabile din punctul de vedere al esteticii si al ingienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. Inchiriere sala de intalnire
  • Se solicită sală de conferinta pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 70 de participanți
  • Masa de Prezidiu, dotata cu microfon
  • Aranjare tip sala de conferinte / teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu,
  • 2 microfoane mobile ,
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;
  1. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 70 de persoane organizata astfel :
    1. Welcoming coffee
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun,
  • Apa 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun,
  • Patiserie dulce/sărată
  • Fructe
    1. Pranz
  • Masa de pranz tip bufet suedez care sa contina urmatoarele: meniu normal, (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri)
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun
  • Apa plată/minerală la 0,5l
  • Suc natural si carbogazos

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.

Valoare estimată în lei fără tva: Valoarea estimată 75 lei + Tva /participant;

Valoare estimata sala de conferinta 800 de lei + TVA

Perioada: 12 iunie 2018

Alte menţiuniSala va fi echipata pentru a putea gazdui prezentari pe tematica reuniunii de lucru.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 04.06.2018

Articolul anterior
Achizitie de servicii catering si inchiriere sală
Articolul următor
BUNE PRACTICI DIN INDUSTRIILE CULTURALE ȘI CREATIVE ÎN SPRIJINUL ELABORĂRII PLANULUI REGIONAL DE ACȚIUNE
Meniu
Sari la conținut