ue
gv_r
regio
structurale

SESIUNE DE INFORMARE PRIVIND LANSAREA PRIMULUI APEL DE PROPUNERI DE PROIECTE ”SEED MONEY FACILITY”  ÎN CADRUL PROGRAMULUI TRANSNAȚIONAL DUNĂREA

În data de 12 octombrie va avea loc la Cluj Napoca o sesiune de informare privind primul apel de proiecte ”Seed Money Facility”  în cadrul Programului Transnațional Dunărea organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene (MDRAPFE), în calitate de Autoritate Națională și Punct Național de Contact (AN/PNC), în parteneriat cu ADR Nord-Vest.

Sesiunea vizează în principal informarea cu privire la posibilitatea finanțării, prin program, a proiectelor de tip ”capital de început” („seed money”). Aceste proiecte vor trebui implementate de un parteneriat format din 2-5 parteneri provenind din minim 2 state partenere, vor avea un buget maxim de 50,000 euro (85% FEDR = 42.500 euro și 15% cofinanțare națională = 7.500 euro) și vor fi implementate pe o durată de maxim 12 luni.

Prin acest instrument se dorește susținerea pregătirii unor proiecte cu impact major în macro-regiune care se încadrează în cele 12 domenii prioritare ale Strategiei UE pentru Regiunea Dunării (SUERD), urmând ca în viitorul apropiat să se lanseze două apeluri de propuneri de proiecte tip ”capital de început” („seed money).

Evenimentul face parte din seria sesiunilor de informare dedicate potenţialilor beneficiari români organizate de MDRAPFE, care vor avea loc  în luna octombrie: pe 10 octombrie la București, pe 12 la Cluj Napoca și pe 24 la Iași.

Sesiunea de informare din Cluj va avea loc cu începere de la ora 10.00 la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3.

Participarea la eveniment este gratuită dar condiționată de înregistrarea prealabilă, drept urmare vă rugăm să completați formularul de înscriere https://goo.gl/srSpRA . Având în vedere numărul limitat de locuri disponibile la eveniment, se va accepta înscrierea unei singure persoane / organizație.

Mai multe informaţii puteţi găsi în anunţul şi agenda de mai jos:

Agenda

Anunt