Achiziția de servicii de cazare, catering, restaurant, închiriere sală de evenimente și sală pentru servirea mesei

Obiect achiziție: Întâlnire de lucru comună între cele 8 Agenții de Dezvoltare Regională și Autoritatea de Certificare și Plată din cadrul Ministerului de Finanțe

Locația: sat Jelna, Satu Nou, Cetate, Orheiu Bistriței, jud. Bistrița-Năsăud

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

I. Servicii de restaurant, 3 aprilie 2024, pentru un număr estimativ de 8 de persoane:

Cină, 3 aprilie 2024:

  • gustare rece pe platouri :platouri cu produse locale (selecție mezeluri, selecție brânzeturi, slănina, jumări, legume);
  • salată de vinete cu roșii;
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din carne de pasăre cu garnitură;
    • preparat din pește cu garnitură;
    • preparat din carne de vită/porc cu garnitură;
  • desert;
  • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor

Open-Bar, 3 aprilie 2024

Pachet apa plată și minerală, băuturi calde (cafea, ceai) și băuturi carbogazoase/neacidulate servite în regim open bar în cantitate nelimitată pe toată durata cinei

II. Servicii de restaurant, 4-5 aprilie 2024, pentru un număr estimativ de 40 de persoane:

Prânz(tip bufet), 4 aprilie 2024

  • Ciorbă/supă la alegere dintre:
    • Ciorbă de vită;
    • Ciorbă de legume;
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din carne de pui cu garnitură;
    • preparat din legume cu garnitură;
  • desert;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;
  • Cafea: cel puțin o cafea pentru fiecare participant;
    • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor;

       Coffee Break, 4 aprilie 2024

Serviciul de coffee break este necesar pe parcursul desfășurării întâlnirii de lucru din 4 aprilie în sala în care va avea loc evenimentul, conform orarului din agenda atașată

  • Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;
  • Produse de patiserie dulce/sărată;

Cină, 4 aprilie 2024:

  • gustare rece pe platouri :platouri cu produse locale (selecție mezeluri, selecție brânzeturi, slănina, jumări, legume);
  • salată de vinete cu roșii;
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din carne de pasăre cu garnitură;
    • preparat din pește cu garnitură;
    • preparat din carne de vită/porc cu garnitură;
  • desert;
  • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor

Open-Bar, 4 aprilie 2024

Pachet, apa plată și minerală, băuturi calde (cafea, ceai) și băuturi carbogazoase/neacidulate servite în regim open bar în cantitate nelimitată pe toată durata cinei

Coffee Break, 5 aprilie 2024

Serviciul de coffee break este necesar pe parcursul desfășurării întâlnirii de lucru din 5 aprilie în sala în care va avea loc evenimentul, conform orarului din agenda atașată

  • Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;
  • Sucuri carbogazoase;

Prânz(tip bufet), 5 aprilie 2024

  • Ciorbă/supă la alegere dintre:
    • Ciorbă de pui;
    • Ciorbă de legume;
  • fel principal la alegere dintre:
    • preparat din legume cu garnitură;
    • preparat din carne de porc cu garnitură;
  • desert;
  • Apă plată și minerală: cel puțin 2 x 0,5 l/persoană;
    • Cafea: cel puțin o cafea pentru fiecare participant;
    • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor;

III. Închiriere sală de evenimente, 3-5 aprilie 2024

  • Se solicită sală de evenimente cu o capacitate de aproximativ 40 de participanți, disponibilă în intervalul 3-5 aprilie.
  • Amenajarea sălii în format boardroom;
  • Sistem de sonorizare și proiecție;
  • 2 microfoane mobile;
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților;

IV. Închiriere sală pentru servirea mesei, 3-4-5 aprilie 2024

  • Se solicită sală pentru servirea mesei cu o capacitate de aproximativ 40 de participanți, disponibilă în intervalul 3-5 aprilie.
  • Amenajarea sălii este de tip ballroom, pentru a fi adecvată servirii meselor de tip cină, prânz și momentelor de tip coffee break.

V. Cazare pentru speakerii din cadrul Autorității de Certificare și Plată, 3-4-5 aprilie 2024

  • Cazare în regim single, mic dejun inclus, unitate de cazare din localitatea în care se va desfășura evenimentul, de tip complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.5 pe booking.com pentru 2 nopți
  • Numărul de persoane cazate va fi de maxim 5, conform invitației trimise către ACP

Valoare estimată în lei fără tva:

  • cină pentru 3 aprilie 2024: 243 lei + TVA/participant;
  • open-bar pentru 3 aprilie 2024: 81 lei+TVA/participant
  • prânz pentru 4 aprilie: 150 lei + TVA/participant;
  • coffee break pentru 4 aprilie 2024: 33 lei+TVA/participant
  • cină pentru 4 aprilie 2024: 243 lei + TVA/participant;
  • open-bar pentru 4 aprilie 2024: 81 lei+TVA/participant
  • coffee break pentru 5 aprilie: 33 lei+TVA/participant
  • prânz pentru 5 aprilie 2024: 150 lei + TVA/participant;
  • închiriere sală de evenimente, 3-5 aprilie 2024: 3000 lei + TVA;
  • închiriere sală pentru servirea mesei, 3-5 aprilie 2024: 2000 lei + TVA;
  • servicii de cazare, 3-5 aprilie 2024: 375 lei/noapte/participant (TVA inclus)

 

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, prezentând prețul unitar cu și fără TVA, defalcat pe cote de TVA 9% și/sau 19% (după caz).

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni:

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse.

Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 28.03.2023

Articolul anterior
Achiziția de servicii de formare profesională
Articolul următor
Achiziția de servicii de închiriere sală și servicii de catering
Meniu
Sari la conținut