Achiziție de servicii de catering

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Achiziția de servicii de catering este necesară în vederea organizării sesiunii de instruire pentru beneficiarii privați ai contractelor semnate prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Data: 20.06.2025, ora 12:00

Locația: Sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca

Numărul estimat de participanți: 60

Valoarea estimată: 70 lei/participant + TVA

Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Preparatele de tip aperitive/„finger food” vor fi servite în regim bufet suedez, porțiile având un gramaj de minimum 400 g/participant și vor include
    • Minimum 9 preparate dintre care
      • Minimum 2 preparate vegetariene/de post
      • Minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
      • Minimum 4 preparate pe bază de carne
    • Chiflă – minimum 1 buc/participant
    • Sucuri naturale/carbogazoase – minimum 500 ml/participant.

Vor fi asigurate tacâmuri, farfurii și veselă de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile. De asemenea, vor fi asigurate 7 mese de cocktail cu husele aferente, 2 mese de bufet și fețele de masă aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 20.06.2025, ora 12:00 la sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca..

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Termen depunere oferte 05.06.2025.

Articolul anterior
Expert cu rol de ofițer monitorizare proiecte
Articolul următor
Achiziție program de instruire
Meniu
Sari la conținut