OBIECT ACHIZIŢIE: Participare la un workshop de Achiziții publice: Verificări practice și corecții financiare aplicate
DESCRIERE OBIECT ACHIZIŢIE (SPECIFICAŢII TEHNICE): – Participare la un workshop de Achiziții publice: Verificări practice și corecții cu emiterea unui certificat, workshop susținut de un trainer cu o vastă experiență în domeniul achizițiilor publice finanțate de Uniunea Europeană.
Prin tematica workshop-ului se vor acoperi un spectru larg de domenii cum ar fi printre altele: sănătatea publică, mediu, energie, educație, fonduri EU, infrastructură rutieră cu privire la verificarea achizițiilor în cadrul Autorităților de Management centrale sau regionale
CONTRACT: NU
LOCUL DESFĂȘURĂRII: în țară / în străinătate
TERMEN DE LIVRARE/PRESTARE/EXECUTARE: mai 2025
TEMATICA WORKSHOP-ULUI:
- Ciclul de viață al achizițiilor: Ciclul 1: Faza de planificare – de la început; Ciclul 2: Faza de licitație – de la redactare până la atribuire; Ciclul 3: Faza de implementare a contractului – de la atribuire până la încheierea contractului
- Notă de orientare a CE pentru practicienii în achiziții publice
- Corecții financiare
- Tratarea proporțională a erorilor de achiziție – Erori în anunțul de contract și caietul de sarcini
- Tratarea proporțională a erorilor de achiziție – Erori de selecție și evaluare
- Tratarea proporțională a erorilor de achiziție – Erori de implementare a contractului
- Analiza raportului publicat de ECA în 2023
- Analize și cifre în achiziții publice
- Frauda și corupția în achizițiile publice finanțate de UE: studiu de caz
Valoarea estimată: 2.100 eur/cursant fără TVA.
Alte mențiuni: Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, strada Donath nr 53A 3, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro , în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 09.05.2025, ora 11:00