Achiziție de servicii de organizare eveniment

Privind achiziția de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziție: workshop împreună cu Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) pentru inventarierea practicilor actuale de planificare strategică și de inovare, a oportunităților și a provocărilor ale ADR Nord-Vest în ceea ce privește procesele și practicile de planificare strategică la nivel regional și local, precum și furnizarea de servicii de sprijin pentru inovare regională

Locația: Cluj-Napoca. ADR Nord-Vest poate vizita locațiile înainte de atribuirea contractului și le poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punct de vedere estetic și igienic.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  1. Închiriere sală de întâlnire
    • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 60 de participanți
    • 6 mese (a câte 10 persoane fiecare)
    • Dotări: sonorizare, videoproiector și ecran proiecție
    • 2 microfoane mobile
    • 6 flipchart
    • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;
  2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 60 de persoane organizata astfel:
    • Coffee break 1 – orele 11:50-12:10
      • Cafea (lapte, cești, zahăr alb/brun);
      • Apă 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l sau 0,50 l/persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l/sau 0,50 l/persoană;
      • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun/alb;
      • Sucuri (carbogazoase și naturale);
      • Patiserie dulce/sărată.
    • Prânz – orele 13:00-14:00
      • Masa de prânz tip bufet suedez care sa conțină următoarele: gustare rece, bufet de salate, gustare caldă, preparat de bază, garnitură și desert
      • Apă plată/minerală la 0,33 l sau 0,50l
      • Asortimente de pâine
    • Coffee break 2 – orele 15:30-15:50
      • Cafea (lapte, cești, zahăr alb/brun);
      • Apă 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l sau 0,50 l/ persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l /sau 0,50 l/ persoană;
      • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun/alb;
      • Sucuri (carbogazoase și naturale).

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Oferta financiară se întocmește în lei, cu și fără TVA, și va conține costurile grupate astfel:

  • Cost servicii pentru coffee break 1;
  • Cost servicii pentru coffee break 2;
  • Cost servicii pentru prânz;
  • Cost închiriere sală de evenimente;
  • Cost total eveniment.

Perioada: 18 octombrie 2022

Valoare estimată în lei fără tva:

  • valoarea estimată 168 lei/participant;
  • valoarea estimată în lei fără TVA a sălii de conferință: 1200 lei

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut/total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte 12.10.2022, ora 11

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Alte menţiuni:

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Articolul anterior
A fost semnat contractul aferent proiectului „Renovarea/ reamenajarea spațiilor din unitățile școlare Școala Gimnazială Simion Bărnuțiu și Școala Gimnazială Vasile Alecsandri – Școala Gimnazială Vasile Alecsandri”
Articolul următor
Comisia Europeană a adoptat astăzi Programul Regional Nord-Vest pentru 2021-2027
Meniu
Sari la conținut