Purchase of catering services

Regarding the acquisition of: Servicii de catering pentru seminarul de instruire al beneficiarilor de proiecte finanțate prin Programul Operațional Regional 2014-2020, axa prioritară 8

Purchase object: Servicii de catering pentru seminarul de instruire al beneficiarilor de proiecte finanțate prin Programul Operațional Regional 2014-2020, axa prioritară 8

Purchase object description (technical specifications): Servicii de catering pentru seminarul de instruire al beneficiarilor de proiecte finanțate prin Programul Operațional Regional 2014-2020, axa prioritară 8

Location: Biroul Județean al Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest din incinta Palatului Administrativ Zalău, județul Sălaj

Cod CPV: 55500000-5 Catering services

Period: 10 februarie 2023

Descriere obiect achiziție:

Organizarea unui seminar de instruire al beneficiarilor de proiecte finanțate prin Programul Operațional Regional 2014-2020, axa prioritară 8

               Servicii de catering/ coffee break pentru un număr estimativ de 25 de persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr alb/brun – 0.1 l/persoană;
  • Ceai de fructe, apă fierbinte, zahăr alb/brun, miere – 0.2 l/persoană;
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană);
  • Patiserie dulce și sărată – pateu cu brânză dulce și stafide, pateu cu gem, pateu cu brânză și ciuperci – 200 g/persoană;
  • Sticksuri și alune;
  • Veselă de unică folosință – tacâmuri, tăvițe de carton, pahare de dimensiuni mari și mici, palete de unică folosință pentru cafea;
  • Față de masă. 

Valoarea estimată în lei fără TVA: 70 lei/persoană

Livrarea se va face în data de 10 februarie 2023, la ora 9:20, la Biroul Județean ADR NV, situat în incinta Palatului Administrativ Zalău (Clădirea Prefecturii), etajul II, camera 227, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalău 450058, județul Sălaj.

Oferta financiară va fi prezentată în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:                                           

  • Cost of catering services / participant;
  • Total event cost.

The financial offer is drawn up in lei, with and without VAT

Contract: Not

Term of delivery/performance/execution: 10 februarie 2023

Other mentions:

  • Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 09.02.2023 ora 10:00

Previous Post
Invitaţie de înscriere la sesiunea de curs în regim gratuit, derulată în luna martie 2023 prin proiectul cod MySMIS 150753/SIPOCA 927, cofinanțat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020
Next Post
Purchase of seminar organization services
Menu
Skip to content