Achiziție servicii de catering

Privind achiziția de: Servicii de catering

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru evenimentul dedicat județului Maramureș din cadrul Caravanei REGIO pentru promovarea proiectelor finanțate prin POR 2014–2020

Locația: Centrul Cultural Pastoral Sfântul Iosif Mărturisitorul, Sighetul Marmației, Str. Iuliu Maniu nr. 31

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering, bufet suedez, pentru un număr estimativ de 50 de persoane:

Welcome coffee:

  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun – 100 ml/pers;
  • Apă: apă minerală plată 0,5 l/persoană + apă minerală carbogazoasă 0,5 l/persoană;
  • Ceai – diferite sortimente: mentă, fructe, verde, zahăr alb/brun – 200 ml;
  • Patiserie dulce și sărată – 200 g/persoană: chec, cuib de viespe, pișcoturi, spirale, croissante, covrigei.

Prânz:

  • Masa de prânz tip bufet suedez:
    • Gustare rece: bruschete zacuscă/vinete/pesto, chifteluțe cu susan, gujoane de pui cu sos chilly, ruladă din carne, salată Caesar, terină de brânză cu măsline și ardei, măsline, castravete – 300 g/persoană
    • Gustare caldă: Mușchiuleț de porc cu cartofi gratinați și sos de hribi/Sarmale cu smântână – 400 g/persoană.
    • Apă: apă minerală plată 0,5 l/persoană + apă minerală carbogazoasă 0,5l/persoană;
    • Se asigura Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor.

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Livrarea se va face în data de 28 septembrie 2022 la Centrul Cultural Pastoral Sfântul Iosif Mărturisitorul, Sighetul Marmației, Str. Iuliu Maniu nr. 31 conform următorului desfășurător:

ora 10:30 – Welcome coffee

ora 12:30 – Produsele pentru masa de prânz

Valoare estimată în lei fără tva: 125 lei + TVA/participant;

Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost servicii catering/participant;

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Perioada: 28.09. 2022

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut/total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte 22.09.2022, ORA 11

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Articolul anterior
Consolidarea dialogului între APL și ecosistemele antreprenoriale din Regiunea Nord-Vest
Articolul următor
Achiziție servicii de catering
Meniu
Sari la conținut