Achiziție servicii de catering

SPECIFICATII TEHNICE

Privind achiziția de: Servicii de catering

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru evenimentul dedicat județului Bihor din cadrul Caravanei REGIO pentru promovarea proiectelor finanțate prin POR 2014–2020

Locația: Cetatea Oradea, Corp F, str. Piața Emanuil Gojdu nr.41

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering, bufet suedez, pentru un număr estimativ de 50 de persoane:

a. Welcoming coffe

• Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;

• Apă: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;

• Sucuri carbogazoase și naturale 0,33l

• Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)

• Patiserie dulce/sărată – 120g/pers: foietaje dulci și sărate, mini tarte dulci și sărate

b. Prânz

Masa de prânz tip bufet suedez V=vegetarian, VE=vegan, O=omnivor

Aperitive 200g / persoană:

  • (V) Sfere de brânză de capră tăvălite prin amestec de nuci și semințe
  • (VE) Canape din ardei cu hummus roșu și ridichi murate
  • (VE) Buchete de conopida în crustă cu sos de ardei
  • (O) Ruladă de cotlet cu nuci, caju, ciuperci, cimbru
  • (O) Cordon bleu din piept de pui

Gustare caldă:

Preparat de bază 120g / persoană:

(O) Rulou din pulpa de pui cu ciuperci învelit in bacon

(VE) “Burger” din legume

Garnitură 200g / persoană: Cartofi copți cu unt și ierburi aromate,

Legume asortate coapte

Desert 100g / persoană: Tartă cu mere și sos de vanilie

Apă: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;

•Asortimente de pâine 50g/persoană

  • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor.

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Livrarea se va face în data de 5 Octombrie 2022 la Cetatea Oradea, Corp F, str. Piața Emanuil Gojdu nr.41 conform următorului desfășurător:

  • ora 10:30 – Welcome coffee
    • ora 12:30 – Produsele pentru masa de prânz

Valoare estimată în lei fără tva: Valoarea estimată 100 lei + TVA/participant;

Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine Cost servicii catering/participant;

Perioada: 05.10.2022

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte 28.09.2022, ORA 12

Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobanților nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Achiziție servicii de catering
Articolul următor
ACHIZIȚIE „SERVICII DE PUBLICITATE ȘI INFORMARE PROGRAM”
Meniu
Sari la conținut