Achiziție servicii organizare de seminarii

Privind achiziţia de: Servicii organizare de seminarii
Obiect achiziţie: Servicii organizare seminarii, POCA 659/2/1, cod MySMIS 150753
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de cazare și masă pentru curs de formare 2 din cadrul proiectului POCA 569/2/1, cod MySMIS 150753
Locația: Municipiul Bistrița
Perioada: 15-17 martie 2023
Coduri CPV: 79951000-5


Agenda Evenimentului

1. Specificații minimale pentru cazare, activități curs și masă

  • Se solicită cazare pentru 27 de participanți pentru 2 nopți, regim single, cu mic dejun inclus (15 și 16 martie). De asemenea, se solicită două cine (15 și 16 martie), 1 pânz (17 martie) și 3 coffee break-uri (15, 16, 17 martie) pentru aproximativ 29 de participanți, într-o singură structură de cazare clasificată conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.0 pe booking.com. Serviciile de cazare vor asigura și servicii de închiriere sală de conferințe contra cost. Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, semnată și ștampilată de unitatea de cazare. Aceasta va cuprinde numele persoanelor care au beneficiat de cazare, astfel încât să reflecte asigurarea cazării participanților cu evidențierea corectă a numărului de camere tarifate și perioada de cazare.
  • Structura de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 30 de persoane pentru mic dejun, prânz și cină.
  • Oferta se va prezenta având în vedere prețul pentru fiecare serviciu/participant pentru un număr estimat de aproximativ 27 de persoane pentru serviciile de cazare și aproximativ 29 de persoane pentru serviciile de masă, conform cerințelor de la punctul 4. Numărul final al participanților se va anunța cu minimum trei zile înaintea evenimentului.

2. Meniu

Ziua 1

Bufet Coffee Break 1, amenajat în zona desinată activității de curs, pentru 29 de persoane:

  • Cafea, pahare/cești, zahăr;
  • Apă minerală plată și carbogazoasă (350 ml); 1 buc/persoană, la alegere;
  • Patiserie dulce (50g) ;
  • Minisandwich cu șuncă și cașcaval (30g);
  • Minisandwich cu șnițel de pui (30g);
  • Crochete de pui (30g);
  • Bulete de cașcaval (30g);
  • Tartine cu vinete (100g);
  • Bruschete cu roșii și cașcaval (100g);
  • Șervețele, lingurițe sau accesorii de plastic pentru amestecarea conținutului băuturilor îndulcite.
  • Cina va avea loc în aceeași locație în care se află și unitatea de cazare din Mun. Bistrița. Restaurantul/sala de mese va dispune de o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Oferta va include un meniu compus din: aperitiv cald, fel principal: garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.

Ziua 2

  • Bufet Coffee Break 2, amenajat în zona desinată activității de curs, pentru 29 de persoane:
  • Cafea, pahare/cești , zahăr;
  • Apă minerală plată și carbogazoasă (350 ml); 1 buc/persoană, la alegere;
  • Patiserie dulce (50g) ;
  • Minisandwich cu șuncă și cașcaval (30g);
  • Minisandwich cu șnițel de pui (30g);
  • Crochete de pui (30g);
  • Bulete de cașcaval (30g);
  • Tartine cu vinete (100g);
  • Bruschete cu roșii și cașcaval (100g);
  • Șervețele, lingurițe sau accesorii de plastic pentru amestecarea conținutului băuturilor îndulcite.
  • Cina va avea loc în aceeași locație în care se află și unitatea de cazare din Mun. Bistrița. Restaurantul/sala de mese va dispune de o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Oferta va include un meniu compus din: supă cremă, fel principal, garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.

Ziua 3

  • Bufet Coffee Break 3, amenajat în zona desinată activității de curs, pentru 29 de persoane:
  • Cafea, pahare/cești , zahăr;
  • Apă minerală plată și carbogazoasă (350 ml); 1 buc/persoană, la alegere;
  • Patiserie dulce (50g) ;
  • Minisandwich cu șuncă și cașcaval (30g);
  • Minisandwich cu șnițel de pui (30g);
  • Crochete de pui (30g);
  • Bulete de cașcaval (30g);
  • Tartine cu vinete (100g);
  • Bruschete cu roșii și cașcaval (100g);
  • Șervețele, lingurițe sau accesorii de plastic pentru amestecarea conținutului băuturilor îndulcite.
  • Prânzul va avea loc în aceeași locație în care se află și unitatea de cazare din Mun. Bistrița. Restaurantul/sala de mese va dispune de o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Oferta va include un meniu compus din: supă, fel principal: garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.

În funcție de numărul solicitărilor se va asigura şi variantă de meniu vegetarian/de post.
Numărul de participanți se va anunța cu minimum trei zile înaintea evenimentului. Va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate (masă, cazare, sală de conferință), pe baza listei de participanţi semnată.

3. Închiriere sală de conferințe

  • Sala de conferință dotată cu video-proiector, ecran de proiecţie, cu o capacitate de minim 30 de persoane.
  • Tarifarea începe de la intrarea organizatorilor in sala pana la terminarea evenimentului.
  • Se vor pune la dispoziție prize si prelungitoare, mese rotunde, spațiu pentru coffee break în sală sau pe hol.

4. Oferta financiară va conține costurile grupate astfel:

  • Cost cazare cu mic dejun/persoană/noapte cu și fără TVA;
  • Cost masă (cină) / persoană cu și fără TVA;
  • Cost coffee break/persoană cu și fără TVA;
  • Cost închiriere sală/ 24 ore/3 zile cu și fără TVA;
  • Cost total cu și fără TVA.

Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte: 10.02.2023, ORA 12
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Informatii suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Dorobantilor nr. 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achizitii Publice.

Articolul anterior
Achiziție servicii de catering
Articolul următor
Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest începe etapa de verificare a conformității administrative și admisibilității documentelor strategice (Planuri de Mobilitate Urbană Durabilă și Strategii Teritoriale)
Meniu
Sari la conținut