Achiziție servicii de catering

Privind achiziția de: Servicii de catering

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru evenimentul dedicat județului Sălaj din cadrul Caravanei REGIO pentru promovarea proiectelor finanțate prin POR 2014–2020

Locația: Sala Porolissum a Centrului de Cultură şi Artă Sălaj, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalău

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering, bufet suedez, pentru un număr estimativ de 50 de persoane:

Welcome coffee:

  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun – 100 ml/pers;
  • Apă 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l/pers + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă 0,33 l/pers;
  • Sucuri carbogazoase și naturale – 0,33l/pers;
  • Ceai varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahăr (brun și alb) – 0,2l/pers;
  • Patiserie dulce/sărată (ex: biscuiți cu migdale, mini choux a la creme, mini croissante cu unt, mini patiserie asortată) – 200g/pers.

Prânz:

  • Masa de prânz tip bufet suedez:
    • Aperitive: snițel de pui, chiftele, ruladă carne, ruladă brânză, crochete, crispy, rulou, piept de pui în bacon, gordon bleu, aripioare, ardei, roșie, telemea, măsline, castravete – 300g/pers
    • Gustare caldă:
      • Preparat de bază:
        • pulpă de pui dezosată gratinată – 150g/pers
        • ceafă de porc la grătar – 150 g/pers
        • sos alb – 30g/pers
      • Garnitură:
        • cartofi gratinați – 200 g
        • salată asortată – 150 g
    • Desert: prăjitură – 150gr/pers
    • Apă: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l/pers + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă 0,33 l/pers
    • Asortimente de pâine – 150gr/pers
    • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor.

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Livrarea se va face în data de 21 septembrie 2022 la Sala Porolissum a Centrului de Cultură şi Artă Sălaj, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalău, conform următorului desfășurător:

ora 10:30 – Welcome coffee

ora 12:30 – Produsele pentru masa de prânz

Oferta financiară se întocmește în lei, cu și fără TVA

Valoarea estimată: 125 lei/persoană fără TVA

Contract: Nu

Termen de livrare/prestare/executare21 septembrie 2022

Alte menţiuni:

  • Locația: Sala Porolissum a Centrului de Cultură şi Artă Sălaj, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalău
  • Numărul final de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
  • În caz de probleme de sănătate sau forță majoră, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 16.09.2022 ora 12:00

Articolul anterior
ADR Nord-Vest organizează workshop-ul “Regional insights into the bigger picture of digital Europe”
Articolul următor
A fost semnat contractul aferent proiectului „Modernizarea cantinei sociale a Municipiului Gherla”
Meniu
Sari la conținut