Achiziţionarea de servicii de catering

Regarding the acquisition of: servicii de catering pentru eveniment – în scopul organizării workshop-ului Work meeting between representatives of the World Bank and the regional research and innovation community. Workshopul se adresează în mod special potențialilor beneficiari ai Axei 1 – Promovarea transferului tehnologic, REGIO – Programul Operațional Regional 2014-2020.

                                                                                  

Purchase object: Purchase of catering services

 

Perioada: 29 noiembrie 2018, ora 08.45-09.00

Locatia: Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Izotopice și Moleculare Cluj-Napoca, strada Donath, nr. 67-103

Participanți: maxim 20 persoane.

The final number of participants will be announced one day before the event.

Durata evenimentului: 2 ore

CPV code: 55300000-3 Restaurant and food service services

 

  1. Servicii catering -29 noiembrie ora 09.00-14.00- pentru 20 persoane
  • Welcoming Coffee break composed of:
  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

 

Valoarea estimată/persoană: 35 lei/persoană, pentru un număr total de 20 de persoane.

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

 

Termen depunere oferte 27.11.2018 ora 16

 

Previous Post
Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel
Next Post
A fost modificată forma de contract din cadrul Ghidului General al solicitantului aferente axelor prioritare 3, 4 şi 7 din cadrul POR 2014-2020
Menu
Skip to content