Achiziție servicii rezervare sală

Purchase object: Achiziție servicii rezervare sală pentru organizarea întâlnirilor de curs din cadrul programului de accelerare EIT Health Drive.

Purpose of purchase: achiziționarea unei săli de desfășurare a întâlnirilor de curs din cadrul programului accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive. În cadrul fiecărei întâlniri de accelerare, fiecare start-up participant la program va prezenta în fața panelului de experți progresul făcut de la ultima întâlnire și vor primi feedback, sugestii și pașii următori de urmat pentru comercializarea soluției și creșterii start-upului lor. După încheierea prezentărilor, start-upurile vor beneficia de o lecție teoretică avansată din domeniile inovării, sănătății și științelor vieții.

CPV codes:

79952000-2 Event services

79951000-5 Servicii de organizare de seminarii

Funding source: Buget EIT Health Drive

Agendă propusă pentru întâlnirile de curs în cadrul programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:

  • 9:00 – 9:15: Primirea participanților & pauză de cafea
  • 9:15 – 10:45: Prezentarea primei jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
  • 10:45 – 11:00: Pauză
  • 11:00 – 12:30: Prezentarea celei de-a doua jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
  • 12:30 – 13:00: Prânz
  • 13:00 – 15:00: Lecție teoretică avansată

Se va rezerva sala următoarele date:

  • 4 mai, 9:00 – 15:00
  • 31 mai, 9:00 – 15:00
  • 13 iulie, 9:00 – 15:00
  • 27 iulie, 9:00 – 15:00
  • 10 august, 9:00 – 15:00
  • 7 septembrie, 9:00 – 15:00

Perioada: 04.05.2023 –  07.09.2023, durata unei întâlniri: 6 ore

Locație: Cluj-Napoca, locația la mai puțin de 500 m de The Office

Room equipped with acces internet de mare viteza Wi-Fi / Lan // Aer condiționat / climatizare // Videoproiector si ecran proiecție electric // Flipchart si consumabile // Sonorizare // Asistenta tehnica //Capacitate minim 70 locuri, cu posibilitate de amenajare tip insule sau teatru/după nevoi // Zonă de coffee break și prânz în proximitatea sălii

Estimated value: 800 lei fără TVA pe întâlnire

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Contract: NOT

Oferta financiară se întocmește cu evidențierea prețului unitar cu și fără TVA, separat pentru fiecare meniu în parte.

Offer submission deadline 25.04.2023

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobantilor nr. 3 , cod 400118, tel: +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
Purchase of catering services
Next Post
Întrebări și răspunsuri pentru ghidurile care au parcurs etapa de consultare publică
Menu
Skip to content