Purchase of catering services

Purchase object: Achiziție servicii catering pentru organizarea întâlnirilor de curs din cadrul programului de accelerare EIT Health Drive.

Purpose of purchase: achiziționarea cateringului pentru întâlnirile de curs din cadrul programului accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive. În cadrul fiecărei întâlniri de accelerare, fiecare start-up participant la program va prezenta în fața panelului de experți progresul făcut de la ultima întâlnire și vor primi feedback, sugestii și pașii următori de urmat pentru comercializarea soluției și creșterii start-upului lor. După încheierea prezentărilor, start-upurile vor beneficia de o lecție teoretică avansată din domeniile inovării, sănătății și științelor vieții.

Funding source: Buget EIT Health Drive

CPV code:

55500000-5 Canteen and catering services,

55520000-1 Catering services

Agendă propusă pentru întâlnirile de curs în cadrul programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:

  • 9:00 – 9:15: Primirea participanților & pauză de cafea
  • 9:15 – 10:45: Prezentarea primei jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
  • 10:45 – 11:00: Pauză
  • 11:00 – 12:30: Prezentarea celei de-a doua jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
  • 12:30 – 13:00: Prânz
  • 13:00 – 15:00: Lecție teoretică avansată

Coffee breakul și prânzul vor fi livrate în datele următoare:

  • 4 mai, 9:00 – 15:00
  • 18 mai, 9:00 – 15:00
  • 31 mai, 9:00 – 15:00
  • 15 iunie, 9:00 – 15:00
  • 29 iunie, 9:00 – 15:00

Coffee breakul va fi livrat la ora 8:45, iar prânzul la ora 12:00.

Se va asigura catering pentru toate cele 5 întâlniri specificate în datele de mai sus. Locația de livrare a meselor va fi în minicipiul Cluj-Napoca și se va anunța cu 7 zile înaintea desfășurării întâlnirilor.

Perioada: 04.05.2023 –  29.06.2023

Coffee break composed of: Cafea – cu zahăr și lapte incluse (1 cafea/participant) // Apă minerală/plată (2 sticle de 500 ml/participant)

Lunch: masă caldă, minim 3 opțiuni pentru fiecare dată, din care: 2 opțiuni cu carne și o opțiune vegetariană

Logistică: veselă de unică folosință

Estimated value: 60 lei fără TVA per participant pentru catering

Număr estimat de participanți: 30-40 persoane

Numărul final de participanți se va confirma cu 72 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

The menu options are sent in detail for all days.

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Contract: NOT

The menu options are sent in detail for all days.

Oferta financiară se întocmește cu evidențierea prețului unitar cu și fără TVA, separat pentru fiecare meniu în parte.

Offer submission deadline 25.04.2023

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobantilor nr. 3 , cod 400118, tel: +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027, lansează astăzi, 21 aprilie 2023, în consultare publică, un nou ghid al solicitantului
Next Post
Achiziție servicii rezervare sală
Menu
Skip to content