Achiziție servicii de catering și închiriere sală de conferințe

Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie Organizare întâlnire cu reprezentanţii municipiilor reşedinţă de judeţ pe tema mobilităţii urbane pentru următoarea perioada de programare 2021-2020

Locația: Cluj Napoca, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si poate refuza pe cele care nu prezinta conditii impecabile din punctul de vedere al esteticii si al ingienei.

Purchase object description (technical specifications):

1. Închiriere sală de întâlnire

  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ  20 de participanți
  • Aranjare tip sala de tip U
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie,
  • 1 table for the registration of guests at the entrance to the hall;

2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 20 de persoane organizata astfel :

Sosirea si inregistrarea participantilor.

a. Welcome coffe (ora 10:30 –11 :00 )

  • Coffee, milk, disposable glasses/cups, white/brown sugar,
  • The water 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • What do you have 3 varieties: mint, fruit and green, hot water, brown sugar,
  • Pastry sweet/salty
  • fruits

b. Pranz (ora 12:45 -13:30)

  • Masa de prânz tip bufet suedez care sa conțină următoarele: meniu normal, (aperitiv, supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, salată, desert – 2 feluri)
  • Coffee, milk, disposable glasses/cups, white/brown sugar
  • The water plată/minerală la  0,5l
  • Natural juice and carbonated water (2 x 0,5 litri/participant)

The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.

Valoarea estimată 65 lei + TVA /participant pentru serviciile de masa;

Valoare estimată sală de conferință 800 de lei + TVA

Period: 12 Iulie 2019

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este The lowest price

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Termenul de depunere al ofertelor este marți, 2 iulie 2019, ora 10:00

Previous Post
ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING ȘI ÎNCHIRIERE SALĂ DE CONFERINȚE
Next Post
ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING ȘI ÎNCHIRIERE SALĂ DE CONFERINȚE
Menu
Skip to content