Achizitie de servicii catering pentru organizarea unei sesiuni de instruire pe parcursul a doua zile

 

Name of the event: Achizitie de servicii catering pentru organizarea unei sesiuni de instruire pe parcursul a doua zile, destinate beneficiarilor privaţi,  REGIO. Prima zi de instruire este propusă a avea loc in data de 13.03.2018, iar cea de a doua sesiune va avea loc in data de 15.03.2018

location: sediul ADR N-V din Cluj-Napoca

Period: 13 si 15 martie 2018

Estimated value 50 lei/participant, 2500 lei + TVA  pentru un numar estimat de 50 participanti

 (numărul final de participanti se va comunica cu o zi înaintea fiecarei sesiuni de instruire).

CPV codes: 55500000-5

Serviciile de catering vor avea aceaşi componenţă pentru ambele zile de instruire.

În prima zi, 13.03.2018, se estimează un număr de 25 de participanţi (numărul final se va comunica in data de 12.03.2018) iar in cea de a doua zi, 15.03.2018, se estimează un număr de 25 de participanţi. Servicii catering pentru un număr estimativ de 50 persoane.

  • Coffee, milk, disposable cups, brown sugar
  • Apa plată/minerală la 0,5 l 
  • Tea 3 varieties: mint, fruit and green, hot water
  • 1 kind of salad
  • Sandwiches 2 pcs/person (different, one of which must be vegetarian with a bun with seeds)
  • fruits
  • Desert

Other mentions:

            Livrarea se va face in ambele zile la ora 10,30  la sediul ADR Nord Vest, Dorobanţilor nr.3, din Cluj Napoca.

The financial offer will contain the costs grouped as follows:

       Cost masă/50 participanti, cost total masă / persoană cu si fara TVA

 

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

 

 

Termen depunere oferte 08.03.2018 ora 14

Previous Post
Regio: Modificarea unei prevederi din ghidul specific pentru 2.1.A Microîntreprinderi (apel închis)
Next Post
Achizitie de servicii catering pentru organizarea unei sesiuni de instruire pe parcursul a doua zile
Menu
Skip to content