Achiziție servicii închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering – ANULAT

Obiect achiziţie: Achiziție servicii închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru evenimentul de descoperire antreprenorială și promovare a apelului de proiecte dedicată specializării inteligente și a Platformei de Investiții și Inovare INNO.

Perioada: 26 noiembrie 2019

Locația: Cluj-Napoca,

Participanți: circa 100-125 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu 1 zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55500000-5, 79952000-2

Scop achiziţie: achiziționarea serviciilor de catering și de organizare evenimente – în scopul organizării unui eveniment de descoperire antreprenorială și de promovare a Platformei de Investiții și Inovare INNO și a apelului de proiecte dedicat specializării inteligente. Evenimentul își propune creșterea notorietății conceptului de specializare inteligentă în ecosistemul regional, precum și organizarea unor focus grup-uri de descoperire antreprenorială, în cadrul cărora să se genereze idei de proiecte și să se formeze un portofoliu de proiecte regionale, ce ar putea fi propuse spre finanțare în viitorul exercițiu financiar 2021-2027. Scopul creării unui portofoliu de proiecte integrate pe domeniile de specializare inteligentă, proiecte care au valoare strategică din perspectiva procesului de specializare inteligentă, este acela de a sincroniza activitățile programatice pentru viitorul ciclu bugetar și de a preîntâmpina viitoarele acțiuni de selecție pentru perioada de programare 2021-2027.

Participanți: reprezentanți ai Comisiei Europene, ai Băncii Mondiale, rectori, CEO companii, reprezentanți ai Ministerelor din România, primari, președinți de consilii județene, mass-media

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Coffee break – Welcome coffee: Cafea/Selecție de ceaiuri, Apă minerală plată/carbogazoasă, Sucuri naturale /Sucuri carbogazoase, Patiserie dulce/sărată, Fructe proaspete, Sandwich cu piept de pui și rodie, Sandwich cu ton

Coffee break 1: Cafea /Selecție de ceaiuri, Apă minerală plată/carbogazoasă

Prânz – bufet: Gustare rece: Vol-au-vent cu brânză de capră şi ghimbir, Tartina cu muschi de porc, sos de hrean si sfela rosie, Tartina cu salata de vinete, Cocktail de pui cu wasabi și castraveți, Vol-au-vent cu crema de ciuperci, Mozzarella marinata, rosii cherry, pesto, Frigărui de branzeturi cu struguri, Icre de crap cu lamaie, Prosciutto crudo cu pepene galben, Ruladă de curcan, Delice cu prune uscate;

Supă: Crema de mazare, Ciorba taraneasca de vacuta cu smantana si ardei iute

Preparat de bază: Dovlecel umplut cu legume, Muschiulet de porc cu sos de ciuperci, Piept de pui umplut cu Ricotta

Garnituri: Cartofi aurii cu rozmarin, Orez basmati, Ciuperci sote

Chiftele asortate, Apa minerala/plata 750 ml, Sucuri naturale /carbogazoase 1000 ml

Cafea espresso

Desert: mini prăjituri asortate

Coffee break 2: Cafea/Selecție de ceaiuri, Apă minerală plată/carbogazoasă, Patiserie dulce/sărată

Salile vor fi moderne, minim 350 m2 (total), cu prezidiu și pupitru, cu aparat de aer condiționat, proiector, pânză de proiecție, Wi-Fi de mare viteză, 2 microfoane mobile și vor avea o capacitate de 80-100 persoane, 70 persoane și 30-40 de persoane.

Valoarea estimată: 

185lei / participant fără TVA pentru servicii de catering: 3 pauze de cafea (3 tipuri: 1 pentru început eveniment, 1 pentru secțiune prezentări, 1 pentru secțiune focus grup descoperire antreprenorială), 1 prânz
1600 lei fără TVA pentru închiriere 3 săli

Numărul final de participanţi se va confirma cu 1 zi înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial. Durata evenimentului: 9 ore

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 28.10.2019 ora 12:00

Articolul anterior
Achiziție servicii închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering – ANULAT
Articolul următor
EMOBICITY
Meniu
Sari la conținut