Achiziție servicii de restaurant și servire a mâncării

Obiect achiziţie: Servicii de restaurant pentru prânz pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Turda, în cadrul proiectului RFC – Recapture the Fortress Cities

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): prânz pentru 20 persoane

  • Data și intervalul orar: 30/06/2022 între orele 13:30 – 16:00    
  • Fel I : ciorbă cu carne de vită /de pui (la alegerea participanților la fața locului)
  • Fel II: pe baza de carne de porc și pui cu garnitură de legume și sos,  salată
  • Felul III: tradițional, pe bază de fructe
  • Pâine/ chifle
  • Băuturi răcoritoare: sucuri naturale/ sucuri carbogazoase la alegere (2 de persoană)
  • Apă minerală și apă plată

Se va amenaja o masă preferabil pentru toți participanții, amenajată de preferință într-un separeu.

Locația: în Turda, restaurant aflat la maxim 1 km de Primăria Turda

Termen de livrare/ prestare/ executare: 30 iunie 2022, cu începere de la ora 13:30, între orele 13:30 – 16:00      

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului

SPECIFICAŢII TEHNICE                           

Privind achiziţia de: Servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru cofee break participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Turda, în cadrul proiectului RFC – Recapture the Fortress Cities

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru 20 de persoane

  • Pentru 30 iunie, ora 9:30, Primăria Municipiului Turda
  • Cafea în termos (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun)
  • Apă (la 500 ml): plată și minerală , 1/persoană la alegere
  • Produse de patiserie dulci și sărate – 2 buc/ persoană

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe/ bețigașe de mestecat

Locația: la sediul primăriei Turda, P-ța 1 Decembrie 1918 nr. 28, Mun. Turda, Județul Cluj, România

Termen de livrare/ prestare/ executare: 30 iunie 2022, ora 9:30

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului

Oferta financiara se evidentiaza separat pe cele doua servicii in parte si pretul pepersoana

Valoare estimată fără TVA:

  • Servicii pentru prânz: 150 lei/persoană
  • Servicii catering: 30 lei/ persoană

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte: 22.06.2022, ORA 12

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobantilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Achiziție servicii de restaurant și servire a mâncării
Articolul următor
ADR Nord-Vest lansează consultarea publică pentru Strategia Sectorială de Turism 2021-2027 a Regiunii de Dezvoltare Nord-Vest
Meniu
Sari la conținut