Achiziție servicii de catering

Privind achiziția de: Servicii de catering

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru evenimentul dedicat județului Bistrița-Năsăud din cadrul Caravanei REGIO pentru promovarea proiectelor finanțate prin POR 2014–2020

Locația: Castelul Teleki, Posmuș, județul Bistrița-Năsăud

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering, bufet suedez, pentru un număr estimativ de 50 de persoane:

Welcome coffee:

  • Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun – 1 cafea/ceai/pers
  • Apă minerală 0.33l/Apă plată 0.33l – 2 buc/pers
  • Sucuri carbogazoase și naturale – 200ml+200 ml/pers
  • Patiserie dulce/sărată:
  • corn
  • covrigi, sticksuri
  • cornulețe de casă – 100gr/pers

Prânz:

  • Aperitiv tradițional – 200gr/pers
  • Aperitiv brânzeturi – 150gr/pers
  • Legume – 100gr/pers
  • Fel principal pui/porc/păstrăv:
  • 100gr pui/pers
  • 100gr porc/pers
  • 100gr păstrăv /pers
  • Garnituri la alegere:
    • – ciuperci, legume la grătar, cartofi cu mozzarella – 150gr/pers
  • Bulz tradițional – 100gr/pers
  • Desert: prăjitură cu mere, prăjitură cu ananas – 100gr/pers
  • Fructe: pere, prune, pepene, struguri
  • Pâine de casă tradițională împletită – 150gr/pers
  • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Livrarea se va face în data de 13 septembrie 2022 la Castelul Teleki, Posmuș, jud. Bistrița-Năsăud, conform următorului desfășurător:

ora 10:30 – Welcome coffee

ora 12:30 – Produsele pentru masa de prânz

Oferta financiară se întocmește în lei, cu și fără TVA

Valoarea estimată: 160 lei/persoană fără TVA

Contract: Nu

Termen de livrare/prestare/executare13 septembrie 2022

Alte menţiuni:

  • Locația: Castelul Teleki, Posmuș, județul Bistrița-Năsăud
  • Numărul final de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
  • În caz de probleme de sănătate sau forță majoră, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 08.09.2022 ora 12:00

Articolul anterior
A fost semnat contractul aferent proiectului „Reabilitare locuințe sociale (124 apartamente)”
Articolul următor
ADR Nord-Vest organizează workshop-ul “Regional insights into the bigger picture of digital Europe”
Meniu
Sari la conținut