Achiziție servicii de catering

Privind achiziţia de: Servicii de catering pentru participanții la Info Day regional MIND4MACHINES

Obiect achiziţie: Servicii de cateringpentru 30 persoane, în Cluj-Napoca.

  • Pentru ora 12:30 – pe masa de primire a participanților
    • Saleuri: sărate
    • Cafea (inclusiv lapte/lapte condensat și zahăr brun) 
    • Apă plata (la 330ml/sau 500 ml): plată (20 buc) și minerală (10 buc) 
    • Fructe: 1 kg struguri (spălați, gata de consum)
  • Pentru ora 14:30 – în sala de mese (platourile înfoliate se pot duce de la ora 12:30)
    • Mix de Crispy/pachețete/canapes/tartine: pe bază de brânzeturi cu ierburi și dulceață; pachete de primăvară pe bază de legume; canapes pe bază de somon și legume; tartine pe bază de carne de porc/vită, brânzeturi și legume
    • Mini-Wrap: pe bază de carne de vită și brânzeturi și vegetariene (pe bază de hummus, salate)
    • O salată de crudități
    • Desert: 1 tavă de prăjitură pe bază de brânză și morcovi (tăiată bucăți mici)

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), tacâmuri.

Valoarea estimată 70 lei/persoană fără TVA

Contract: NU

COD CPV 5552000-1

Termen de livrare/prestare/executare: 12 mai 2022

Alte menţiuni:

  • Locația evenimentului: str. Constantin Brancuși nr. 55-57-59, ABC Incubatot, Cluj-Napoca, Cluj 
  • Numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
  • În caz de probleme de sănătate sau forță majoră, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte
  • Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factură emisă de furnizor

Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

Cost servicii catering/participant;

Cost total eveniment.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Perioada: 12 mai 2022

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte: 04 mai, ORA 16

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Articolul anterior
Achiziție servicii de catering
Articolul următor
Achiziție servicii de catering și organizare eveniment
Meniu
Sari la conținut