ue
gv_r
regio
structurale

Achiziție servicii de catering

Obiect achiziție: servicii de catering pentru ateliere de descoperire antreprenorială

Scop achiziţie: achiziționarea serviciilor de catering– în scopul organizării a 5 ateliere de descoperire antreprenorială

Perioada: martie 2020

Locații:

  • Lot 1: 3 martie – Cluj-Napoca, USAMV, Calea Manastur nr. 3-5, Institutul de Cercetări Horticole Avansate a Transilvaniei, sala 1- Amfiteatrul Verde şi Sala de Consiliu et. 1,
  • Lot 2: 4 martie – Oradea, Primăria Municipiului Oradea,  Piața Unirii 1, Oradea 410100, Sala Mare şi Sala Mică
  • Lot 3: 9 martie – Cluj-Napoca, Cluj HUB, Centrul Comercial CENTRAL, Strada Ferdinand 22-26, Etaj  3, Cluj-Napoca 400110
  • Lot 4: 13 martie – Baia-Mare, Primăria Municipiului Baia-Mare, Strada Gheorghe Șincai 37, Baia Mare 430311
  • Lot 5: 16 martie – Bistriţa-Năsăud, Camera de Comerţ şi Industrie BN, Str. Petre Ispirescu nr. 15A, Bistriţa-Năsăud 420081

Servicii catering –  martie 2020 –  ora exactă a fiecărui eveniment va fi transmisă cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data evenimentului, urmând ca numărul final de persoane per eveniment să fie transmis cu 1 zi lucrătoare înainte de fiecare eveniment.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Coffee break compus din:

Cafea espresso , apă minerală / plată la sticla 0.33 ml, selecție de ceaiuri (minim 2), apă fierbinte pentru ceai, 1 sortiment de suc de nectar la sticla de 0,33 sau 0.25 ml şi 1 sortiment de suc carbogazos la sticlă de 0.25 ml .

Lapte condensat pt cafea, zahăr brun, îndulcitor artificial la stick, biscuiţi pentru cafea.

Patiserie dulce și sărată (3 tipuri, 50 g/pers)

Mini sandwich-uri

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni, farfurii, tacâmuri.

Servicii Incluse:

Transport+Amenajare și decorare bufet+ Debarasare

Valoarea estimată/persoană: 45 LEI/persoană fără TVA

Număr de participanți per total evenimente: maxim 300 persoane.

Număr de evenimente:  5.

Numărul final de participanţi se va confirma cu 1 zi lucrătoare înaintea fiecărui eveniment, numărul total poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul iniţial.

Contract:  

DA

Termen de livrare/prestare/executare: Se va stabili pentru fiecare eveniment în parte, şi se va comunica prestatorului de servicii cu 3  zile lucrătoare înainte de data evenimentului.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 26.02.2020 ora 12:00