Achiziția de servicii de închiriere sală și servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziția de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering este necesară în vederea organizării evenimentului de lansare al apelurilor de proiecte din cadrul Priorității 7 destinate dezvoltării infrastructurilor de turism balnear & balneoclimatic – 712, 722, 713 și 723.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
I. Servicii închiriere sală de conferințe

  • Locația sălii: Municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
  • Data organizării evenimentului: 9 aprilie 2024
  • Disponibilitate în intervalul orar 11:00 – 16:00
  • Numărul estimat de participanți – 80
  • Capacitatea sălii – minimum 80 de locuri
  • Dotări minime:
    • sistem de sonorizare
    • internet wireless
    • 2 microfoane mobile
    • 1 videoproiector
    • 1 ecran de proiecție
  • Organizarea sălii trebuie să fie tip teatru.

Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii de conferință: maximum 3.400 lei/zi + TVA

II. Servicii de catering

a) WELCOME COFFEE

  • Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
  • Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)

Valoarea estimată a serviciilor de „Welcome Coffee”: 22 lei/persoană + TVA

b) COFFEE BREAK

  • Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
  • Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)
    Valoarea estimată a serviciilor de „Coffee Break”: 22 lei/persoană + TVA

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, prezentând prețul unitar cu și fără TVA, defalcat pe cote de TVA 9% și/sau 19% (după caz).

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei.

Produsele care intră în componența serviciilor de „Welcome Coffee” și de „Coffee Break” trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni:

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse.
Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 28.03.2023

Articolul anterior
Achiziția de servicii de cazare, catering, restaurant, închiriere sală de evenimente și sală pentru servirea mesei
Articolul următor
A fost semnat proiectul “Echipamente pentru creșterea siguranței traficului în județul Cluj – Cod SMIS 303552” între ADR Nord-Vest și Consiliul Județean Cluj
Meniu
Sari la conținut