Achiziţia de SERVICII CATERING

SPECIFICAŢII TEHNICE                           

Privind achiziţia de SERVICII CATERING

Obiect achiziţie: servicii catering pentru evenimentul ZILELE REGIO, respectiv Conferinta SMART REGIONAL DEVELOPMENT

Denumirea evenimentului: ZILELE REGIO, respectiv Conferinta SMART REGIONAL DEVELOPMENT

Locaţia: Cluj Napoca , Centrul de cultura urbana Casino

Data evenimentului:  18-19 septembrie 2017;

Durata efectiva a evenimentului: 6 ore, in fiecare zi

Participanţi: estimativ 180 de personae in total, timp de 2 zile

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: : 55500000-5 Servicii de cantină şi servicii de catering

 

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. Servicii catering 18.09.2017 – 150 persoane
  2. Welcoming Coffee break compus din:
  • Apă plată/minerală la 0,33 litri
  • Cafea ( inclusiv lapte codensat, etc.)
  • Fructe
  • Patiserie dulce si sarata
  1. Pranz compus din:
  • 2 feluri de de salata,
  • fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri),
  • desert,
  • sucuri,
  • cafea, lapte pentru cafea,
  • apa minerala si apa plata.
    • Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)

 

Costuri estimate a) 18.09.2017: 150 pers.* 70 lei plus TVA = 10.500 lei plus TVA (punctele 1 și 2)

 

  1. Servicii catering 19.09.2017 -30 persoane
  2. Welcoming Coffee break compus din:
  • Apă plată/minerală la 0,33 litri
  • Cafea ( inclusiv lapte codensat, etc.)
  • Fructe
  • Patiserie dulce si sarata
  1. Pranz compus din:
  • 2 feluri de de salata,
  • fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri),
  • desert,
  • sucuri,
  • cafea, lapte pentru cafea,
  • apa minerala si apa plata.
    • Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)

Costuri estimate:

  • 30 pers. * 70 lei plus TVA = 2100 lei plus TVA serv. catering (punctele 1 și 2)

 

Total b) 19.09.2017 =2.100 lei plus TVA

                             

Oferta financiară se intocmeste in lei cu si  fara TVA  si va conţine costurile grupate astfel:

 

  • Cost catering/participant, separate pentru fiecare din punctele a 1, 2 si b 1, 2;
  • Cost total eveniment

 

Termen de livrare/prestare/executare 18 si 19.09.2017

Ofertantii interesati, vor trimite ofertele pe email la adresele
secretariat@nord-vest.ro si/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro. Limba de
redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR
Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod
400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email
secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro,  in atentia
Biroului de Achizitii Publice.

Termen depunere oferte 17.08.2017

 

Articolul anterior
Achizitie cazare
Articolul următor
Achizitie cazare
Meniu
Sari la conținut