SPECIFICAŢII TEHNICE
Privind achiziţia de SERVICII CATERING
Obiect achiziţie: servicii catering pentru evenimentul ZILELE REGIO, respectiv Conferinta SMART REGIONAL DEVELOPMENT
Denumirea evenimentului: ZILELE REGIO, respectiv Conferinta SMART REGIONAL DEVELOPMENT
Locaţia: Cluj Napoca , Centrul de cultura urbana Casino
Data evenimentului: 18-19 septembrie 2017;
Durata efectiva a evenimentului: 6 ore, in fiecare zi
Participanţi: estimativ 180 de personae in total, timp de 2 zile
Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.
Cod CPV: : 55500000-5 Servicii de cantină şi servicii de catering
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Servicii catering 18.09.2017 – 150 persoane
- Welcoming Coffee break compus din:
- Apă plată/minerală la 0,33 litri
- Cafea ( inclusiv lapte codensat, etc.)
- Fructe
- Patiserie dulce si sarata
- Pranz compus din:
- 2 feluri de de salata,
- fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri),
- desert,
- sucuri,
- cafea, lapte pentru cafea,
- apa minerala si apa plata.
- Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)
Costuri estimate a) 18.09.2017: 150 pers.* 70 lei plus TVA = 10.500 lei plus TVA (punctele 1 și 2)
- Servicii catering 19.09.2017 -30 persoane
- Welcoming Coffee break compus din:
- Apă plată/minerală la 0,33 litri
- Cafea ( inclusiv lapte codensat, etc.)
- Fructe
- Patiserie dulce si sarata
- Pranz compus din:
- 2 feluri de de salata,
- fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri),
- desert,
- sucuri,
- cafea, lapte pentru cafea,
- apa minerala si apa plata.
- Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)
Costuri estimate:
- 30 pers. * 70 lei plus TVA = 2100 lei plus TVA serv. catering (punctele 1 și 2)
Total b) 19.09.2017 =2.100 lei plus TVA
Oferta financiară se intocmeste in lei cu si fara TVA si va conţine costurile grupate astfel:
- Cost catering/participant, separate pentru fiecare din punctele a 1, 2 si b 1, 2;
- Cost total eveniment
Termen de livrare/prestare/executare 18 si 19.09.2017
Ofertantii interesati, vor trimite ofertele pe email la adresele
secretariat@nord-vest.ro si/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro. Limba de
redactare a ofertei este limba romana.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR
Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod
400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email
secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro, in atentia
Biroului de Achizitii Publice.
Termen depunere oferte 17.08.2017