ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, doreşte să achiziţioneze  servicii de catering în scopul organizării unei întâlniri de lucru destinate beneficiarilor, privind problemele întâmpinate la implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020

SPECIFICAŢII TEHNICE

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor publici, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

Cod CPV: 55500000-5, 55120000-7

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Închiriere sală de întâlnire

  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 100 de participanți
  • Masa de Prezidiu, dotata cu microfon
  • Aranjare tip sală de conferinţe/teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu
  • 2 microfoane mobile
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;

Servicii de catering pentru un număr estimativ de 100 de persoane organizata astfel :

Coffee (ora 10 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat; ora 14:15 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat)

  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun,
  • Apa 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun/alb
  • Patiserie dulce/sărată
  • Fructe

Prânz

  • Masa de prânz tip bufet suedez care sa conțină următoarele:
    • ciorbă rădăuțeană cu ardei iute proaspăt/murat și smântână
    • ceafă de porc la cuptor cu sos BBQ cu cartofi wedges
    • cheesecake Oreo
  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun
  • Apa plată/minerală la 0,5l
  • Suc natural și carbogazos

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Perioada: 19 Iunie 2019.

Valoare estimată:

Masă: 80 lei/participant + TVA

Sală: 500 lei + TVA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 12.06.2019 ora 12:00

Articolul anterior
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT
Articolul următor
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT
Meniu
Sari la conținut