ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, doreşte să achiziţioneze  servicii de catering în scopul organizării unei întâlniri de lucru destinate beneficiarilor, privind problemele întâmpinate la implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020

TECHNICAL SPECIFICATIONS

Regarding the acquisition of: Conference room rental services and catering services

Purchase object: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor publici, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

Cod CPV: 55500000-5, 55120000-7

Purchase object description (technical specifications):

Închiriere sală de întâlnire

  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 100 de participanți
  • Presidium table, equipped with a microphone
  • Aranjare tip sală de conferinţe/teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu
  • 2 microfoane mobile
  • flip chart
  • 1 table for the registration of guests at the entrance to the hall;

Servicii de catering pentru un număr estimativ de 100 de persoane organizata astfel :

Coffee (ora 10 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat; ora 14:15 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat)

  • Coffee, lapte, cești, zahăr alb/brun,
  • The water 1 bottle of still mineral water 0.33 l / person + 1 bottle of carbonated mineral water at 0.33 l / person;
  • What do you have 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun/alb
  • Pastry sweet/salty
  • fruits

Lunch

  • Swedish buffet lunch that includes the following:
    • ciorbă rădăuțeană cu ardei iute proaspăt/murat și smântână
    • ceafă de porc la cuptor cu sos BBQ cu cartofi wedges
    • cheesecake Oreo
  • Coffee, lapte, cești, zahăr alb/brun
  • The water plată/minerală la 0,5l
  • Natural juice and carbonated water

The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.

Period: 19 Iunie 2019.

Estimated value:

Masă: 80 lei/participant + TVA

Sală: 500 lei + TVA

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 12.06.2019 ora 12:00

Previous Post
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT
Next Post
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT
Menu
Skip to content