Servicii organizare evenimente și servicii catering

Obiect achiziţie: servicii organizare evenimente și servicii catering pentru evenimentul de descoperire antreprenorială și promovare a apelului de proiecte dedicată specializării inteligente și a Platformei de Investiții și Inovare INNO.

Perioada: 26 noiembrie 2019

Locația: Cluj-Napoca,

Participanți: circa 100 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu 2 zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55500000-5, 79952000-2

Scop achiziţie: achiziționarea serviciilor de catering și de organizare evenimente – în scopul organizării unui eveniment de focus grup – pe modelul descoperirii antreprenoriale și de promovare a Platformei de Investiții și Inovare INNO și a apelului de proiecte dedicat specializării inteligente. Evenimentul își propune creșterea notorietății conceptului de specializare inteligentă în ecosistemul regional, precum și organizarea unor focus grup-uri de descoperire antreprenorială, în cadrul cărora să se genereze idei de proiecte și să se formeze un portofoliu de proiecte regionale, ce ar putea fi propuse spre finanțare în viitorul exercițiu financiar 2021-2027. Scopul creării unui portofoliu de proiecte integrate pe domeniile de specializare inteligentă, proiecte care au valoare strategică din perspectiva procesului de specializare inteligentă, este acela de a sincroniza activitățile programatice pentru viitorul ciclu bugetar și de a preîntâmpina viitoarele acțiuni de selecție pentru perioada de programare 2021-2027.

Invitați: reprezentanți ai Comisiei Europene, ai Băncii Mondiale, rectori, CEO companii, reprezentanți ai Ministerelor din România, primari, președinți de consilii județene, reprezentanți ai mass-mediei

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Coffee break – Welcome coffee: cafea, apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa, ceai, sucuri, patiserie dulce/sarata (75 g/pers) fructe(100g/pers)

Coffee break 1: cafea, apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa, selectie de ceaiuri, patiserie (75g/persoana), fructe (100 g/pers)

Prânz – bufet: gustari reci, 4-5 feluri de salate, 1 supa/crema, 1 fel de paste, 1 fel de peste, 2 feluri de carne, 2 garnituri, desert, apa minerala/plata si cafea

Coffee break 2: cafea, apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa, selectie de ceaiuri, patiserie (75g/persoana)

Sali: Sala de conferinte 1 (minim 290 mp), Sala de conferinte 2 (minim 100 mp), Sala de conferinte 3 (minim 100 mp)

Salile vor fi moderne, cu prezidiu și pupitru, cu aparat de aer condiționat, flipchart, proiector, ecran/pânză proiecție, Wi-Fi de mare viteză, 2 microfoane mobile

Valoarea estimată/persoană:

180 Lei / participant fără TVA pentru servicii de catering: 3 pauze de cafea (3 tipuri: 1 pentru început eveniment, 1 pentru secțiune prezentări, 1 pentru secțiune focus grup descoperire antreprenorială), 1 prânz

Număr estimat de participanți: aproximativ 100 de persoane

Numărul final de participanţi se va confirma cu 48 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial. Durata evenimentului: 9 ore

Contract: DA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 04.11.2019 ora 12:00

Articolul anterior
Prima întâlnire a Proiectul Interreg Europe “IMPROVE”
Articolul următor
Servicii organizare evenimente și servicii catering
Meniu
Sari la conținut