Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor privaţi, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si poate refuza cele care nu prezinta conditii impecabile din punctul de vedere al esteticii si al ingienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. Inchiriere sala de intalnire
  • Se solicită sală de conferinta pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 60 de participanți
  • Masa de Prezidiu, dotata cu microfon
  • Aranjare tip sala de conferinte / teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu,
  • 2 microfoane mobile ,
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;
  1. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 60 de persoane organizata astfel :
    1. Welcoming coffee
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun,
  • Apa plată/minerală la 0,5l
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun,
  • Patiserie dulce/sărată
  • Fructe
    1. Pranz
  • Masa de pranz tip bufet suedez care sa contina urmatoarele: meniu normal, meniu de post (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri)
  • estimativ 20% din meniu va fi vegetarian sau de post (se va comunica cu o zi inainte nr de portii finale)
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun
  • Apa plată/minerală la 0,5l
  • Suc natural si carbogazos

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.

Perioada: 4 aprilie 2018

Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost masă/ participant cu si fara TVA
  • Cost sala conferinta/participant cu si fara TV
  • Cost total/participant cu si fara TVA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Valoare estimată în lei fără tva:

Valoarea estimată servicii masă :95 lei + Tva /participant;

Valoare estimata sala conferinta :600 lei +TVA

Termen depunere oferte 29 martie 2018 ora 10,00. 

Articolul anterior
LANSAREA LABORATORULUI METROPOLITAN DE INOVARE SOCIALĂ CLUJ
Articolul următor
Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering
Meniu
Sari la conținut