Servicii catering eveniment ED

SPECIFICAŢII TEHNICE                           

Privind achiziţia de SERVICII CATERING                                                                                   

Obiect achiziţie: servicii catering pentru vizita dnei Comisar Cretu si intalnirea de lucru organizata de EDIC Transilvania de Nord

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): servicii catering

Denumirea evenimentului: intalnirea de lucru organizata de EDIC Transilvania de Nord

Locaţia: Cluj Napoca , Centrul de cultura urbana Casino

Data evenimentului:  18-19 septembrie 2017;

Durata efectiva a evenimentului: 6 ore, in fiecare zi

Participanţi: estimativ 10 de personae in total, timp de 2 zile

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

 

  1. Pranz de lucru in 18.09- Zalau sau Jibou – 10 persoane

Pranz compus din:

  • 2 feluri de de salata, la alegere
  • fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri), la alegere
  • desert, fructe
  • sucuri,
  • cafea, lapte pentru cafea,
  • apa minerala si apa plata.
    • Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)

 

  1. Pranz de lucru 10 persoane, 19.09. Cluj-Napoca,

Pachete de produse compus din:

  • 10 pachete de produse gourmet si traditionale: 200 grame biscuti cu cereale integrale sau migdale, 1 suc natural bio, 1 apa plata, 2 sandwichuri gourmet, alune/nuci, fructe uscate, in ambalaj de carton rezistent, care va fi personalizat prin atasare cu o cartolina a ADR Nord-Vest.

Costuri estimate:

  1. 10 pers.* 100 lei plus TVA = 1000 lei plus TVA
  2. 10 pers.* 80 lei plus TVA = 800 lei plus TVA

                            

Oferta financiară se intocmeste in lei cu si  fara TVA  si va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost catering/participant, separate pentru fiecare din punctele a 1, 2 si b 1, 2, 3;
  • Cost total eveniment

 

 

Ofertantii interesati, vor trimite ofertele pe email la adresele
secretariat@nord-vest.ro si/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro. Limba de
redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR
Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod
400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email
secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro,  in atentia
Biroului de Achizitii Publice.

Termen depunere oferte 17.08.2017

Articolul anterior
Achizitie cazare
Articolul următor
Achizitie cazare
Meniu
Sari la conținut