Conference room rental services and catering services

Regarding the acquisition of: Conference room rental services and catering services

Purchase object: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor privaţi, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si poate refuza cele care nu prezinta conditii impecabile din punctul de vedere al esteticii si al ingienei.

Purchase object description (technical specifications):

  1. Meeting room rental
  • Se solicită sală de conferinta pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 60 de participanți
  • Presidium table, equipped with a microphone
  • Conference room / theater type arrangement
  • Equipment: sound system, video projector and projection screen, presidium,
  • 2 mobile microphones,
  • flip chart
  • 1 table for the registration of guests at the entrance to the hall;
  1. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 60 de persoane organizata astfel :
    1. Welcome coffee
  • Coffee, milk, disposable glasses/cups, white/brown sugar,
  • The water plată/minerală la 0,5l
  • What do you have 3 varieties: mint, fruit and green, hot water, brown sugar,
  • Pastry sweet/salty
  • fruits
    1. Pranz
  • Masa de pranz tip bufet suedez care sa contina urmatoarele: meniu normal, meniu de post (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri)
  • estimativ 20% din meniu va fi vegetarian sau de post (se va comunica cu o zi inainte nr de portii finale)
  • Coffee, milk, disposable glasses/cups, white/brown sugar
  • The water plată/minerală la 0,5l
  • Suc natural si carbogazos

The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.

Period: 4 aprilie 2018

The financial offer will contain the costs grouped as follows:

  • Cost masă/ participant cu si fara TVA
  • Cost sala conferinta/participant cu si fara TV
  • Cost total/participant cu si fara TVA

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Estimated value in lei without VAT:

Valoarea estimată servicii masă :95 lei + Tva /participant;

Valoare estimata sala conferinta :600 lei +TVA

Offer submission deadline 29 martie 2018 ora 10,00. 

Previous Post
Conference room rental services and catering services
Next Post
REGIO 2014-2020: Modificarea Ghidului Solicitantului pentru învățământul terțiar
Menu
Skip to content