Servicii de organizare eveniment

Regarding the acquisition of: servicii de organizare eveniment

 

CPV code:               79951000-5,

Achiziționarea serviciilor de organizare evenimente pentru atelierul de lucru tip peer-review din Miskolc, Ungaria

 

Purchase object description (technical specifications)

 

  1. Asigurarea transportului cu autocarul pentru echipa de proiect și pentru membrii Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM

 

Route: Cluj-Napoca, Sala Sporturilor Horia Demian – Zalău – Carei – Miskolc (Tapolca) (dus – întors)

Date:

– plecare în 21 noiembrie 2018 dimineața

– sosire în 23 noiembrie 2018 seara

Ora exactă a plecării se va anunța cu o zi înaintea evenimentului

Număr participanți: 13 de persoane.

Specificații:

  • Coach classification: 3 stars
  • Capacitate minimă a autocarului: min. 17 de persoane
  • Dotări: aer condiționat, instalație sonorizare, microfon
  • Furnizorul se va asigura de accesul autocarului pana la locație (inclusiv taxe de intrare în oraș, taxă de parcare, taxă autostradă, etc. dacă este nevoie).
  • Prețul va include cheltuielile de cazare ale șoferului (48 euro/noapte), diurna și o abatere de max. 20 km de la traseu

 

                                                                                                            

  1. Închiriere sală evenimente pentru atelierul de Peer Review pentru regiunea Nord-Vest – data de 22 noiembrie

 

Locație: max. 100 m de Hummingbird Hotel, Fecske u. 15

Număr participanți: maxim 25 de persoane.

Interval orar: 8.00 – 17.00

Specificații: inclusiv calculator/laptop, proiector, ecran proiecție și acces la internet)

 

  1. Coffee break pentru data de 22 noiembrie

Location: locația evenimentului

Număr participanți: maxim 25 de persoane.

 

The final number of participants will be announced one day before the event.

 

  • welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, ceai, apă – sticle de 500 ml plata și minerală
  • coffee break: ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;

 

  1. Masa de prânz pentru data de 22 noiembrie

Location: locația evenimentului

Număr participanți: maxim 25 de persoane.

 

The final number of participants will be announced one day before the event.

 

Specificații: ( bufet suedez) 

 

  • 1 course salad,
  • fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal fără carne)
  • desert,
  • juices,
  • cafea, lapte pentru cafea, zahar
  • mineral water and flat water.

 

  1. Cină festivă pentru data de 22 noiembrie

Location: locația evenimentului

Număr participanți: maxim 20 de persoane.

 

The final number of participants will be announced one day before the event.

 

  • aperitiv – salată,
  • fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal cu pește, cu specific local, inclusiv garnitura și salată)
  • desert,

apă (minerală, plată), suc, cafea, fără limită de cantitate

 

Valoarea estimată totală: 2210 euro fără TVA.

 

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

 

Termen depunere oferte 15.11.2018 ora 12:00

Previous Post
A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs doua posturi de Expert cu rol de ofiţer monitorizare
Next Post
Servicii de organizare eveniment
Menu
Skip to content