Servicii de catering şi închiriere sală

Purchase object: Achiziție servicii de catering și de organizare evenimente

Period: 11 decembrie 2018

Location: Hotel – zonă centrală cu parcare proprie

Participanți: maxim 25 persoane

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului

Duration of the event: 5 ore, în intervalul 9:00-14:00

CPV code: 55300000-3 Restaurant and food service services

CPV code: 55120000-7 Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel

 

  1. Servicii catering – 11 decembrie 2018 – pentru maxim 25 persoane

Welcoming Coffee break compus din:

  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 15 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (25 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • fruits

Cafeaua, sucul, apele și mini pateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc (să fie livrate de la început).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

         Prânz compus din:

  • 2 feluri de salată
  • Fel principal (2 feluri de carne și 2 feluri de garnituri)
  • Desert
  • Juices
  • Cafea, lapte pentru cafea
  • Apă minerală și apă plată.
  1. Servicii de închiriere sală de conferință
  • Se solicită sală de conferinţă (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de maxim 25 de participanţi;
  • Aranjare tip U-shape;
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu, microfoane, din care două mobile şi o masă pentru înregistrare la intrarea în sală;

Menţiune: se acceptă să fie în total 1 videoproiector, iar laptopul va fi adus de organizator și va fi conectat la videoproiector.

Valoarea estimată/persoană: 80 lei/persoană, pentru un număr total de 25 de persoane, respectiv 900 de lei pentru chirie sală.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea fiecărui eveniment și care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial.

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 06.12.2018 ora 12:00

Previous Post
Modificarea Ghidului specific al solicitantului pentru apelul POR/2017/4/4.2/1, din cadrul POR 2014-2020
Next Post
Achiziţionarea de servicii de cazare
Menu
Skip to content