Achiziție servicii pentru evenimente – închiriere spațiu eveniment

Purchase object: Servicii pentru evenimente – închiriere spațiu eveniment

Purchase object description (technical specifications):

Închiriere sală de conferință pentru întâlnirea de consorțiu a proiectului DEBUTING, cu o capacitate de 35 de persoane, cu următoarele specificații:

  • Sală aflată la o distanță de 500 m față de Parcul Fotovoltaic TREC și Centrul de Excelență pentru Mobilă/ în incinta parcului industrial Cluj Innovation Park (datorită vizitelor la infrastructura clusterelor TREC si CMT, din cadrul agendei)
  • 35 de scaune dispuse la mese, aranjament care să permită accesul facil la ecranul/ecranele de proiecție
  • Sala dotată cu videoproiector și ecran de proiecție
  • Sală dotată cu aer condiționat
  • Zonă pentru bufetul de tip coffee break organizat în pauzele dintre sesiuni cu mese asigurate de furnizor, aflată în aceeași clădire, la același etaj cu sala de conferință
  • Intervalul orar 09:00 – 16:00

location: aflată la o distanță de 500 m față de Parcul Fotovoltaic TREC și Centrul de Excelență pentru Mobilă/ în incinta parcului industrial Cluj Innovation Park, Str. Tiberiu Popoviciu nr. 2-4, Cluj-Napoca

Contract: NOT

Term of delivery/ rendering/ execution: 2 iulie 2025, ora 09:00.

Alte mențiuni: 1.000 lei/ zi (pentru intervalul orar specificat)

Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Offer submission deadline 18.06.2025. Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
Prelungirea perioadei de contractare pentru apelul de proiecte 132.B.1
Next Post
Achiziție servicii de închiriere autobuze și autocare cu șofer
Menu
Skip to content