Achizitie servicii de monitorizare, interventie, antiefractie

Regarding the acquisition of: The purchase of monitoring, intervention, anti-burglary services for the secondary headquarters of ADR NV in Dorobantilor street No. 3 (building 1 and building 2), Cluj Napoca and for the main headquarters in Rădaia No. 50, Baciu Commune.

                                                                                    

Purchase object: The purchase of monitoring, intervention, anti-burglary services for the secondary headquarters of ADR NV in Dorobantilor street No. 3 (Building I and Building II), Cluj Napoca and for the main headquarters in Rădaia No. 50, Baciu Commune.

 Purchase object description (technical specifications):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor  Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2019 – 31.01.2020.

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derularii contractului

  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă

  • Consultanţă tehnică

  • Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu

  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele două obiective.

Precizati timpul de Interventie operative cu echipaje specializate la fiecare obiectiv

Va rugam sa ofertati separat pe cele 2 obiective

 Estimated value 3.500 lei +TVA

Ofertantii interesati, vor trimite oferta pe email la adresa achizitii@nord-vest. Limba de redactare a ofertei este limba romana.Oferta financiara se intocmeste cu evidentierea abonamentului lunar pe cele 2 obiective separat  si a valorii totale cu si fara TVA

The criterion used for awarding the contract is The lowest price

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vets, secondary headquarters in Cluj-Napoca, str. Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 08.11.2018

 

 

 

Previous Post
Hotel services
Next Post
Servicii postale si de curierat rapid pentru perioada 01.02.2019-31.01.2020
Menu
Skip to content