Achiziție servicii de închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru evenimentul ”INNOvation. Switch it on! ”

ERATĂ: Din specificațiile de mai jos se renunță la pretenția asigurării locurilor de parcare prevăzute pentru 10% din participanți. Noul termen limită pentru depunerea ofertelor este luni, 14 Martie 2022, ora 12.

Purchase object: Achiziție servicii de închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru organizarea evenimentului INNOvation. Switch it on! de promovare a funcționalităților îmbunătățite ale platformei INNO la nivel regional

Scop achiziție: achiziționarea serviciilor de închiriere spațiu, organizare evenimente și catering pentru evenimentul de promovare a funcționalităților îmbunătățite ale platformei INNO, în vederea promovării facilităților platformei INNO ca instrument suport pentru atragerea investitorilor străini în regiune și pentru promovarea transferului tehnologic la nivel regional în mediul cvadruple helix. Prin eveniment se urmărește și conectarea ecosistemelor de inovare regională dar și creșterea numărului de conturi și utilizatori în platformă.

Perioada: 1 aprilie 2022, durată 1 zi

Locație: Cluj-Napoca, locație Cluj-Napoca – zona Platinia/USAMV (maxim 1 km față de Platinia Shopping Center/Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară)

Purchase object description – Technical specifications

Sala dotată cu acces internet de mare viteza Wi-Fi / Lan // Aer condiționat / climatizare // Videoproiector si ecran proiecție electric // Flipchart si consumabile // Sonorizare // Asistenta tehnica // Microfoane mobile – 3 buc. //Capacitate 100 de persoane, amenajare tip teatru, cu respectarea cerințelor impuse de pandemie// Să dispună de podium (dimensiune min. 6x4m)

Parcare asigurata gratuit pentru minim 10% din participanți

Coffee break composed of:

Cafea (2 cafele/participant) // Apa minerala & plata la sticle de 0,33 L sau 0,5 L (2buc/participant) // Selecție de ceaiuri (minim 3 tipuri) cu miere și lămâie sau Limonada // Sucuri naturale la sticlă de 0,33 L sau 0.25 L (2buc/participant)// Sucuri acidulate la sticlă de 0,33 sau 0,25 L (2buc/participant)//

Cold buffet: Mini Sandwich-uri cu roastbeef // Tartine cu vinete si ardei copt // Tartine cu somon fume // Prăjiturele // Fructe (250g/participant)

Estimated value:

3700 lei fără TVA închiriere sală locație centrală în Cluj-Napoca

55 lei without VAT/participant catering

Număr estimat de participanți: aproximativ 100 persoane

The final number of participants will be confirmed 12 hours before the event, which may be higher or lower than the initial estimated number.

Term of delivery/performance/execution: 1 aprilie 2022.

Award criteria: lowest price/total package, subject to full fulfillment of technical requirements and specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 11.03.2022.

Previous Post
Achiziție servicii de închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru evenimentul ”INNOvation. Switch it on! ”
Next Post
Asociația ROREG a finalizat cele 8 Portofolii de Proiecte pentru perioada 2021-2027
Menu
Skip to content