Purchase of catering services

ERATĂ: Termenul pentru transmiterea ofertelor se prelungește până joi, 2 Septembrie 2021, ora 10:00

Regarding the acquisition of: servicii de catering pentru eveniment – în scopul organizării workshop-urilor Research Valorization Program 2.0 care fac parte din proiectul de asistență tehnică ”Supporting Innovation in Romanian Catching up Regions Project”

Obiect achiziţie: Achiziție servicii de catering

Perioada: 7, 8, 9 septembrie 2021

Locatia: Sediul ADR NV, Calea Dorobanților, nr. 3, Cluj-Napoca

Participanți: 60 participanti (20 participanți/zi)

The final number of participants will be announced one day before the event.

Durata evenimentului: 4 ore/zi, 12 ore total

CPV code: 55300000-3 Restaurant and food service services

  1. Servicii catering – 07 septembrie ora 13.00-17.00- pentru 20 persoane

Welcoming Coffee break composed of:

  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

2. Servicii catering – 08 septembrie ora 13.00-17.00- pentru 20 persoane

Welcoming Coffee break composed of:

  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

3. Servicii catering – 09 septembrie ora 13.00-17.00- pentru 20 persoane

Welcoming Coffee break composed of:

  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

Valoarea estimată/persoană: 35 lei/persoană/zi

Contract: Nu.

Term of delivery/performance/execution: 7, 8, 9 septembrie 2021

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte: 31.08.2021

Previous Post
Purchase of catering services
Next Post
Achiziție servicii publicitate și informare proiect
Menu
Skip to content