Achizitie servicii caterig

CPV code:            55500000-5 Canteen and catering services,

Purchase object: Asigurarea serviciilor de catering pentru evenimentul de promovare a Apelului de finanțare C-Voucher, la Conferința cu titlul “Economia circulară și ținte de dezvoltare durabilă a GALurilor”, 15 octombrie 2018, Sala Mare a Prefecturii Cluj, Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 58, Cluj-Napoca .

Evenimentul este propus a avea loc luni, 15.10.2018.

Location: Sala Mare a Prefecturii Cluj, Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 58, Cluj-Napoca

Purchase object description (technical specifications):

Catering services:

  1. 2 cafele espresso (inclusiv zahăr și lapte condensat) / ceai (o porție la începutul evenimentului și alta pentru pauza de cafea) / persoană;
  2. 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană; ambalaj de sticlă.
  3. patiserie dulce (de preferat prăjitură cu mere) aproximativ 100 gr / persoană;
  4. patiserie sărată (saleuri/ covrigei și/sau minipateuri sărate cu ciuperci, branză sărată, etc), aproximativ 150 gr / persoană;
  5. napkins, glasses, cups, mugs (or plastic/paper cups), plates, cutlery, etc. will be provided.

Număr participanți: 30 persoane

Valoarea estimată (fără TVA): 30 lei / pers

The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 10.10.2018 ora 12:00

Previous Post
Conferința finală de diseminare a soluțiilor inovative susținute prin Voucherele de Inovare NEPTUNE
Next Post
Purchase of catering services
Menu
Skip to content