Purchase object description (technical specifications): Serviciile de restaurant sunt necesare în vederea organizării vizitei DG REGIO din perioada 06-09 octombrie 2025. În data de 08 octombrie 2025 membrii Comisiei Europene și experții ADR Nord-Vest vor vizita proiecte de succes din municipiul Oradea și ulterior vor servi prânzul la un restaurant situat în apropiere de obiectele vizitate, respectiv în apropiere de Cetatea Oradea, ultimul obiectiv vizitat în apropiere de ora prânzului în data de 08 octombrie 2025.
Servicii de restaurant în data de 08.10.2025 pentru un număr estimativ de 20 participanți.
locationsția pentru serviciile de restaurant: Unitate din municipiul Oradea, situate în incinta Cetății Oradea sau la maximum 800 m distanță de Muzeul Oradea, situat pe Aleea Emanuil Gojdu 39-41, Oradea, cod poștal 410067.
I. Servicii de restaurant – Prânz, 08.10.2025, ora 13:00
Prânzul va fi servit la locația prestatorului, în regim bufet suedez sau la farfurie în data de 08.10.2025, la ora 13:00 și va include următoarele
1) Gustare rece – minimum 200 g/participant
- Minimum 6 preparate dintre care
- Minimum 1 preparat vegetarian/de post
- Minimum 2 preparate pe bază de carne
- Minimum 2 preparate pe bază de brânză
2) Preparat de bază – minimum 300 g/participant
- 2 preparate pe bază de carne de porc/pui/pește
- 1 alternativă vegetariană/de post în locul preparatelor pe bază de carne pentru participanții vegetarieni (această opțiune fiind comunicată cu o zi înainte de eveniment, doar dacă este cazul)
- Garnitură compusă din 2 preparate
- Salată
- Asortimente de pâine sau chifle – minimum 2 felii de pâine/participant sau minimum 1 chiflă/participant
3) Desert – minimum 75 g/participant
4) Pachet de băuturi non-alcoolice
- Suc carbogazos și/sau neacidulat – minimum 0,5 l/participant
- Apă plată – minimum 0,33 l/participant
- Apă minerală – minimum 0,33 l/participant
- Cafea – minimum 1 cafea/participant
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de cină/participant. Acestea vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu va include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Contract: NO
Delivery/performance/execution term: 08.10.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Termen depunere oferte: 03.10.2025, ORA 13.
Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.