Achiziție de servicii de restaurant

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii restaurant și servire a mâncării pentru participanții la întâlnirea de consorțiu de la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului INTEGRA, pentru un număr estimat de 33 persoane, în intervalul 19.00 – 22.00, în data de 30 septembrie 2025, cu următoarele specificații:

  • Appetizers:
    • Platouri mixte cu mezeluri și brânzeturi – preferabil produse locale – 200gr/ persoană
    • Salată/Pastă tartinabilă de tip aperitiv, pâine – 50 gr/persoană
  • Felul principal
    • Un fel principal pe baza de carne, cu garnitură – 450 gr/persoană
    • Salată de tip garnitură – 150 gr/ persoană
  • Desert pe bază de brânză de vacă – 200 gr/persoană
  • Băuturi:
  • apă plată/ minerală ( 750 ml/persoană)
  • limonada (750 ml / persoană)
  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană

 

Prestatorul va asigura: locația de servire a mesei (sala de tip separeu sau similar), aranjarea mesei, veselă, orice alte accesorii necesare.

Location: în Cluj-Napoca la maxim 500 m de Piața Unirii

Contract: NOT

Term of delivery/ rendering/ execution: 30 septembrie 2025, ora 19:00.

Alte mențiuni: 200 lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA pentru fiecare serviciu în parte, indicând prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent. Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Valoarea estimata 200 lei/persoana +TVA

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NOT

Termen depunere oferte: 23.09.2025, ORA 11

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

                                                                                                            

Previous Post
ERATĂ nr. 2 pentru Ghidul Solicitantului 131.F – Sprijin pentru internaționalizarea IMM-urilor
Next Post
Purchase of catering services
Menu
Skip to content