Purchase of catering services

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru organizare de evenimente

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți, a grupului de stakeholders și startupuri, organizată în cadrul proiectului UNICORN QUEST, în data de 10 decembrie, pentru un număr estimat de 50 de persoane.

10.12.2025, ora 20:00 – 50 de persoane

  • Pizza la cutie – 5 sortimente pe bază de carne/mezeluri si 1 sortiment vegetarian – 300g/ persoană
  • 3 tipuri de sosuri (ex: picant, ne-picant, pe bază de usturoi) – 25 gr/ persoană
  • Platouri cu desert de tip prăjitură / tartă – aproximativ 50 gr/ persoană

Se vor asigura de către furnizor:

  • Șervețele, farfurii de unică folosință

location: Sediul Cluj Startups – Founders Hive – Str. 13 Decembrie 12A, Cluj-Napoca

Termenul de predare: 10 decembrie 2025, ora 20:00

Contract: NOT

Term of delivery/performance/execution conform cu specificațiile tehnice

Valoarea estimată în lei fără TVA: 30 lei/persoană, preț fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA pentru fiecare serviciu în parte, indicând prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent.

 Alte mențiuni:

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen limita de primire a ofertelor: 04.12.2025

Articolul anterior
Achiziție de servicii poștale și de curierat rapid
Articolul următor
Purchase of catering services
Meniu
Skip to content